شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
85جلد کتاب در سالروز آزادسازی خرمشهر رونمایی می‌شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: به مناسبت سوم خرداد سالگرد آزادسازی خرمشهر و با همکاری کنگره شهدای خوزستان ۸۵ جلد کتاب رونمایی و 55 نویسنده خوزستانی دفاع مقدس هم تجلیل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اهواز، سردار میر عبدالرضا مراد حاجتی پیش از ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت  سوم خرداد  روز ملی مقاومت و ایثار و چهل و یکمین سالگرد آزادسازی خرمشهر و چهارم خرداد روز ملی دزفول بیان کرد:  در سالروز آزادسازی خرمشهر و روز ملی دزفول ۲۴۶ برنامه در خوزستان با همکاری سازمان و نهادهای دولتی برگزار می شود.

و ی با اشاره به رونمایی از ۱۴۸ جلد اسناد دفاع مقدس که در سال های ۵۸ و۵۹ رد و بدل شده اند، افزود:  به مناسبت سوم خرداد سالگرد آزادسازی خرمشهر و با همکاری کنگره شهدای خوزستان ۸۵ جلد کتاب رونمایی و 55 نویسنده خوزستانی دفاع مقدس هم تجلیل می شوند. 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان تصریح کرد: همچنین روز سوم خرداد گردهمایی ۷۰۰ نفره پیشکسوتان دفاع مقدس و جنگ در مسجد جامع خرمشهر و همایش فاتحان خرمشهر هم در همین روز برگزار می شود.

حاجتی با اشاره به برگزاری تور گردشگری دفاع مقدس در اهواز با همکاری اداره کل میراث فرهنگی خوزستان، یادآور شد:  پوستر جشنواره ملی تئاتر مقاومت و ایثار در بندر ماهشهر رونمایی و گردهمایی سران طوایف و عشایر در چغامیش دزفول برگزار می شود.

سردار حاجتی بابیان اینکه خوزستان پایتخت دفاع مقدس است و باید میراث فرهنگی دفاع مقدس حفظ و نگهداری شود، گفت: موزه دفاع مقدس تا دو سال پیش به دلیل نبود بودجه معطل و نیمه کاره مانده بود که اخیرا ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل عملیات ساخت و ساز آن تزریق شد و تاکنون نیز ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها