دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷
بازتعریف برج هنر ایلام ضرورت دارد

ایلام - رئیس حوزه هنری استان ایلام در نشست هم‌اندیشی درخصوص به سامان رسیدن برج هنر گفت: بازتعریف برج هنر ایلام و تکمیل آن، ضرورت دارد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در ایلام، سعید خیراللهی عنوان کرد: برج هنر احتیاج به یک باز تعریف دارد و تکلیف آن در اسناد ملی و استانی نامشخص بوده و همین امر باعث شده ساخت این پروژه به صورت فرسایشی پیش برود که این امری نگران کننده است.
 
وی ادامه داد: استان ایلام با وجود جمعیت ۶۰۰ هزار نفری زیرساخت‌های فرهنگی هنری مناسبی ندارد که به دلخوری اصحاب فرهنگ و هنر منجر شده است.
 
رئیس حوزه هنری استان ایلام خاطرنشان کرد: به ثمر نرسیدن یک طرح زیرساختی در حوزه فرهنگ و هنر باعث می‌شود در سال‌های آینده کارکرد خود را از دست دهد و این سرنوشت در انتظار برج هنر هنر ایلام نیز هست.
 
خیراللهی تاکید کرد: در خوش‌بینانه‌ترین حالت تکمیل برج هنر به ۱۵۰میلیارد تومان نیاز دارد تا در حدود یک سال و نیم شاهد تکمیل آن و بهره‌برداری هنرمندان از این فضا باشیم.
 
وی ادامه داد: با درنظر گرفتن مجموعه شرایط و اهلیت متقاضیان مشارکت در ساخت برج هنر و اولویت مالکیت حوزه هنری، تلاش داریم که هر چه زودتر برج هنر تکمیل شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها