سه‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۱
موافقت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با درخواست‌های فرهنگی و هنری استاندار خراسان شمالی

خراسان شمالی- استاندار خراسان شمالی گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با همه‌ درخواست‌های فرهنگی و هنری و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان موافقت کرد.

محمدرضا حسین‌نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بجنورد اظهار کرد: در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار تکمیل پروژه‌های عمرانی و مجتمع‌های فرهنگی و هنری در دست ساخت و تامین نیروی انسانی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان شد که در هر دو مورد توافقاتی حاصل شد.
 
وی افزود: همچنین موافقت شد تا سهمیه‌ای برای جذب نیروی انسانی به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تخصیص یابد.
 
حسین نژاد بیان کرد: در دیدار خود با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار حمایت این وزارتخانه از تکمیل مجتمع فرهنگی هنری در حال ساخت در حاشیه پارک دو برار بجنورد، تکمیل پروژه موزه هنر های معاصر در استان که هم اکنون حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تعمیر و تجهیز مراکز فرهنگی هنری استان شد.
 
وی تصریح کرد: تکمیل این پروژه‌ها بخش مهمی از محرومیت های استان در حوزه زیرساخت های فرهنگی را جبران خواهد کرد.
 
مقام عالی دولت در استان خراسان شمالی در پایان گفت: در این دیدار معاون توسعه و معاون امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و یکی از نمایندگان استان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز حضور داشتند و مقرر شد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و معاون توسعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرای توافقات را پیگیری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها