پنجشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷
نشست رونمایی کتاب «خیمه ماهتابی» برگزار می‌شود

قم- در آستانه اربعین حسینی و به میزبانی کتابخانه عمومی شهدای نوبهار قم، نشست رونمایی از کتاب «خیمه ماهتابی» ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم و با همکاری انتشارات شهید کاظمی در آستانه اربعین حسینی، نشست رونمایی کتاب «خیمه ماهتابی» با حضور فاطمه سادات موسوی، نویسنده اثر و فاطمه بختیاری، نویسنده کودک و نوجوان و منتقد ویژه کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند روز دوشنبه ۱۳ شهریور ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۰ صبح با حضور در بخش کودک کتابخانه عمومی شهدای نوبهار (واقع در  بلوار 15 خرداد، خیابان نوبهار، کوچه 39)  در این نشست شرکت کنند.

به گزارش ایبنا؛ کتاب «خیمه ماهتابی» نوشته فاطمه‌سادات موسوی در 76صفحه و با نثری روان نگارش شده است و دو خط داستانی فانتزی و تاریخی دارد. در خط فانتزی قهرمان داستان که خیمه‌ای با توانایی‌های خاص و شگفت‌انگیز است، معرفی می‌شود.

خیمه صداهای روی زمین و زیرزمین را می‌شنود، اتفاقات اطرافش را می‌بیند و بسیار کنجکاو و حواس‌جمع است. همین ویژگی‌های قهرمان باعث می‌شود خیمه این قابلیت را داشته باشد که مخاطب را به سفر تاریخی و پرماجرایی ببرد که به سرزمین کربلا ختم می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها