یکشنبه ۱۴ تیر ۱۳۸۸ - ۱۷:۳۲
«چنين گفت نيچه» به بوته نقد كشيده مي‌شود

سومين جلسه نقد كتاب كانون انديشه جوان در سالجاري با نقد و بررسي كتاب فلسفي «چنين گفت نيچه» اثر يارعلي كرد فيروزجايي، برگزار مي‌شود./

مجيد پرحلم، مدير روابط عمومي كانون انديشه جوان در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، ضمن اعلام اين خبر اظهار داشت: اين نشست با حضور نويسنده اثر و جمعي از نخبگان دانشگاهي حوزه فلسفه غرب نظير حميدرضا محبوبي، روح‌الله كريمي و عمار كلانتر برگزار خواهد شد.

وي آگاهي از آثار و ايده‌هاي افرادي چون نيچه در درك دلايل، چرايي‌ و گرايشات فلسفي غرب را از اهداف نقد و بررسي اين نوشتار برشمرد و گفت: كشف اين‌ كه چرا در جست‌وجوي معناي زندگي، گاهي به سادگي به انتهاي نيستي مي‌رسيم، از مباحث عنوان شده اين كتاب است. 

پرحلم درباره اين كتاب يادآور شد: نويسنده اين اثر كوشيده است در هفت فصل خواننده را با زندگي، افكار و انديشه‌هاي نيچه آشنا سازد. از عناوين اين كتاب مي‌توان زندگي نيچه، پيشينه فرهنگي و سابقه تاريخي، در جست‌وجوي معناي زندگي، حقيقت و معرفت، متافيزيك و علم، نقد اخلاق و ارزش‌هاي اخلاقي رايج، نيچه و دين و موضوع نيچه و نيست‌انگاري را نام برد.  

كتاب «چنين گفت نيچه» سال 86 از سوي انتشارات كانون انديشه جوان در شمارگان 2000 نسخه، 192 صفحه و بهاي 20000 ريال منتشر شده ‌است.

نشست نقد و بررسي كتاب «چنين گفت نيچه» بيست و يكم تيرماه(يك‌شنبه) از ساعت 16 تا 18 در كانون انديشه جوان به نشاني خيابان وصال، كوچه بهنام، پلاك 19 برگزار خواهد شد. شركت در اين برنامه براي عموم علاقه‌مندان آزاد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط