شنبه ۳ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۱:۵۳
دفتر راهنمای معلمان تربیت بدنی تدوین شد

دفتر راهنمای معلمان تربیت بدنی با استفاده از نظرت و پیشنهادات مناطق برای استفاده معلمان در پنجمین سال متوالی از سوی سازمان آموزش و پرورش شهر تهران تدوین شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش شهر تهران، ثبت رخدادهاي كلاسي، نتايج تلاش‌ها و عملكرد دانش‌آموزان در ساعات درسي، اقدامي لازم و در بين همه دبيران متداول است. 

گستردگي دامنه عملياتي درس تربيت بدني نياز به جمع‌آوري و ثبت اطلاعات مختلفي را ايجاد كرده است كه دفاتر معمولي مدارس جوابگوي آن نیست.

كارشناسي توسعه تربيت بدني سازمان آموزش و پرورش شهر تهران براي هماهنگي در تهيه دفتر راهنماي معلم براي پنجمين سال پياپي اين دفتر را كه مشتمل بر توصيه‌ها، دستورالعمل‌ها، جداول و برگه‌هاي كاربردي مورد نياز ساعت درس تربيت بدني است، گردآوري، تدوين و در اختيار مناطق قرار داد. 

همچنین به دلیل ترغيب بیشتر معلمان به انجام وظايف خود با برنامه مدون و استفاده مطلوب از دفاتر راهنما در پايان خرداد ماه هر سال، تمامي دفاتر براي بررسي در مناطق جمع‌آوري و منتخب آن (كه در سال جاري  160نسخه بوده است) براي بررسي نهايي به اين سازمان فرستاده مي‌شود. 

اکنون اسامي 40 نفر از معلمان تربيت بدني كه دارای بالاترين امتياز‌اند، اعلام می‌شود و مراسم تجليل از اين افراد بزودي برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان براي رويت امتياز و رتبه نفرات تمامي معرفي‌شدگان به استان مي‌توانند به بخش دريافت فايل سايت سازمان آموزش و پرورش شهر تهران مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها