چهارشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۰:۱۶
«المپيك» پاييزي آمد

شماره پاييزي كتاب علمي ـ پژوهشي «المپيك» با ارايه مقاله‌هاي و تحقيق‌هاي جديد حوزه تربيت بدني و علوم ورزشي منتشر شد.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اين اثر با ارايه مقاله‌هايي در حوزه‌هاي بيومكانيك ورزش، فيزيولوژي ورزش، روانشناسي ورزش، بسكتبال، فوتبال، فوتسال و سيستم ايمني بدن مي‌تواند براي مربيان، ورزشكاران، دانشجويان و استادان تربيت بدني و علوم ورزشي موثر واقع شود.

شماره پاييزي اين كتاب از 12 فصل تشكيل شده است كه از جمله آن‌ها مي‌توان به بيومكانيك اجراي شوت جفت موفق و ناموفق بسكتباليست‌هاي مرد نخبه، آسيب‌هاي زنان ورزشكار فوتسال ليگ برتر كشور، بررسي انگيزه‌هاي داوطلبي و تاثير تداخل زمينه‌اي در شرايط يادگيري پنهان و آشكار در مهارت‌هاي رديابي اشاره كرد.

اين كتاب با استفاده از مقاله‌هاي دانشجويان كارشناسي‌ارشد و دكتراي علوم مختلف ورزشي و با همكاري 15 استادان برجسته تربيت بدني و علوم ورزشي تهيه شده است. همچنين 15 نفر از استادان برجسته حوزه ورزش به عنوان هيات تحريريه آن به فعاليت مي‌پردازند و در نهايت دكتر عباسعلي گاييني متن‌هاي اين كتاب را ويراستاري علمي و نوشتاري و آماده چاپ مي‌كند.

شماره پاييزي كتاب علمي ـ پژوهشي «المپيك» از سوي انتشارات كميته ملي المپيك و پارالمپيك در شمارگان 1000 نسخه، 175 صفحه و بهاي 10000 ريال منتشر و روانه بازار نشر شده است.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط