سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵
کتابخانه عمومی پرتودانش شهرستان مهاباد بازگشایی شد

آذربایجان‌غربی - کتابخانه عمومی پرتو دانش شهرستان مهاباد در محله کم‌برخوردار «باغ شایگان» این شهرستان در آستانه هفته کتاب و با هدف ارتقای شاخص‌های مطالعه بازگشایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه، خدیجه معصومی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی، عصر سه‌شنبه، در مراسم بازگشایی کتابخانه عمومی پرتودانش مهاباد، گفت: ماهیت کار کتابخانه‌های عمومی، فرهنگی است و کتابخانه‌های عمومی، ظرفیت قابل‌توجهی در تعالی فرهنگی جامعه دارند.

وی افزود: کتابخانه عمومی پرتو دانش شهرستان مهاباد در محله کمتر برخوردار «باغ شایگان» این شهرستان در آستانه هفته کتاب و با هدف ارتقای شاخص‌های مطالعه بازگشایی شد.

معصومی با بیان اینکه با توجه به نزدیکی ۲ کتابخانه عمومی در مرکز شهر، انتقال این مرکز به محله کم‌برخوردار در دستور کار قرار گرفت، گفت: کتابخانه «پرتو دانش» با ۳۹۵ مترمربع زیربنا، بیست هزار جلد کتاب و بخش‌های امانت، مخزن، کودک، نوجوانان، نشریات، مرجع و پژوهش، سالن‌های مطالعه و… آماده ارائه خدمات به تمامی علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی و مطالعه بالاخص منطقه بداق سلطان است.

کتابخانه عمومی پرتودانش شهرستان مهاباد بازگشایی شد

مردم مهاباد از فرهنگ و سطح سواد بالایی برخوردار هستند

حسن عباسی، فرماندار شهرستان مهاباد نیز در این مراسم گفت: مردم مهاباد از فرهنگ و سطح سواد بالایی برخوردار هستند و این امر می‌طلبد تا به گسترش فضای کتابخانه‌ای توجه ویژه‌ای شده است.

وی افزود: باید برای خدمت‌رسانی بهتر، منابع به‌روز و مورد نیاز مخاطبین و کتاب‌های بومی در مجموعه‌سازی کتابخانه‌های شهرستان مهاباد مدنظر قرار بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها