دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰
کتاب «میس لونلی هارتز» در مشهد نقد می‌شود

خراسان‌رضوی- نشست نقد و بررسی کتاب «میس لونلی هارتز» نوشته «ناتانیل وست» در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، در معرفی کتاب «میس لونلی هارتز» آمده است: یک کمدی سیاه برای انسان ماتم‌زده‌ی مدرن! کتاب صوتی خانم سنگ صبور داستانی است که ناتانیل وست برای نمایش رنج‌های انسان‌ها به نگارش درآورده. ماجرا حول محور آقای نویسنده می‌چرخد که ستون‌نویس روزنامه است و هر روز با انبوهی از نامه‌های مردم روبه‌رو می‌شود. اگرچه خود آقای نویسنده برای اولین‌بار پیشنهاد ارسال نامه را به خوانندگان روزنامه داده اما به نظر می‌رسد توان کافی برای تحمل ناامیدی‌های مردم را نداشته باشد.

کتاب «میس لونلی هارتز» همچنین با نام خانم سنگ صبور به فارسی برگردانده شده است؛ در سال نیز بر اساس رمان خانم سنگ صبور، فیلمی Lonelyhearts به کارگردانی وینست جی. دونهو بر روی پرده‌های سینما به اجرا درآمد. از ستارگان اصلی این فیلم می‌توان به مونتگومری کلیفت اشاره کرد که در نقش آدام وایت یا همان خانم سنگ صبور به ایفای نقش پرداخته بود.

نشست نقد و بررسی کتاب «میس لونلی هارتز» نوشته «ناتانیل وست» توسط انجمن ماتیکان‌داستان پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در مشهد، بلوار سجاد، انتهای حامد جنوبی ۱۲ (ابتدای آزادی ۹/۱)، کنار مدرسه علامه، پلاک ۱۳۷، نگارخانه‌ی رادین برپاست.

حضور در این نشست برای همه دوستداران داستان‌نویسی آزاد و رایگان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها