چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
کتاب «تروریست‌های یهودی» رونمایی می‌شود

کتاب «تروریست‌های یهودی» در سومین نشست «گفتار امت» با موضوع «طوفان الاقصی - هزینه‌ها و دستاوردها» از سوی انتشارات به‌نشر در حسینیه هنر مشهد رونمایی و معرفی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «تروریست‌های یهودی» در سومین نشست «گفتار امت» با موضوع «طوفان الاقصی - هزینه‌ها و دستاوردها» از سوی انتشارات به‌نشر پنجشنبه ۶ اردیبهشت در حسینیه هنر مشهد رونمایی و معرفی می‌شود.

کتاب «تروریست‌های یهودی» اثر «عساف شارون» استاد فلسفه سیاسی دانشگاه تل آویو است که سیدرضا قزوینی غرابی تحلیل‌گر مسائل عراق و پژوهشگر حوزه تروریسم که سال‌ها در حوزه مسائل و تحولات سیاسی منطقه از جمله ایران در رسانه‌های ایرانی و عربی و اندیشکده‌های ایرانی و جهان عرب فعالیت کرده آن را به زبان فارسی ترجمه کرده است.

این اثر به معرفی اقدامات تروریستی و خشونت‌آمیز جنبش‌ها و گروه‌های یهودی تندرو، در مسیر تشکیل دولت غاصب، پیش از تأسیس دولت جعلی در سال ۱۹۴۸ می‌پردازد و موشکافی اولیه‌ای از نوع نگاه و جهان‌بینی جنبش‌های رادیکال یهودی ارائه می‌دهد.

«تروریست‌های یهودی» به تازگی از سوی انتشارات به‌نشر در ۷۲ صفحه، قطع وزیری، شمارگان هزار نسخه منتشر شده و با قیمت ۶۵ هزار تومان در فروشگاه کتاب انتشارات به‌نشر در مشهد و سراسر کشور و همچنین سایت اینترنتی behnashr.com در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

این نشست ادبی، پنج‌شنبه۶ اردیبهشت ساعت ۱۶ در حسینیه هنر واقع در خیابان شهید مدرس۴ میزبان کتاب دوستان و علاقه‌مندان به حوزه مسائل و تحولات سیاسی منطقه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها