یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۱
پیشنهاد پژمان بازغی برای خرید از نمایشگاه کتاب

پژمان بازغی بازیگر سینما گفت: من به تازگی کتاب «کوچک جنگلی» از ناصر تقوایی را خریدم. این کتاب در واقع فیلمنامه‌ای بود که سه سال از زمان ناصر تقوایی را گرفت تا به سرانجام برسد

سرویس هنر خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا): به مناسبت برگزاری نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران، خبرنگاران ایبنا به سراغ چهره‌های فرهنگی، ادبی و هنری رفته و از آنها خواسته‌اند تا به مخاطبان این رسانه، کتاب‌هایی را به عنوان پیشنهاد خرید از نمایشگاه کتاب تهران معرفی کنند. پژمان بازغی بازیگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایبنا پیشنهاد کرد: من به تازگی کتاب «کوچک جنگلی» از ناصر تقوایی را خریداری کردم. این کتاب در واقع فیلمنامه‌ای بود که سه سال از زمان ناصر تقوایی را گرفت تا به سرانجام برسد اما هیچگاه این فیلمنامه تولید نشد و در آخر توسط نشر مس به صورت کتاب چاپ شد.

او در ادامه گفت: این کتاب، اثر ماندگاری است که مثل آن هیچگاه ساخته نشد و اقتباس درخوری نیز از آن صورت نگرفت، البته که سریال بهروز افخمی تولید خوبی در این زمینه بود اما همچنان به ماندگاری اثر تقوایی نبود.

وی افزود: به نظر من سنگ بنای ادبیات نمایشی، رمان و قصه‌نویسی است و انسان از زمانی که متولد شد، قصه هم اختراع شد و ادبیات تا به امروز، پا به پای انسان پیش آمده و رشد کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط