جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۵
سه مجموعه «شکوفایی»، «امکان» و «مهارت‌های نرم»

انتشارات دُکسا در مجموع تا کنون بیش از ۶۰ عنوان کتاب در قالب سه مجموعه «شکوفایی»، «امکان» و «مهارت‌های نرم» کتاب منتشر کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا انتشارات دُکسا با بیش از ۱۰ عنوان جدید در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد. این انتشارات در مجموع تا کنون بیش از ۶۰ عنوان کتاب در قالب سه مجموعه «شکوفایی»، «امکان» و «مهارت‌های نرم» کتاب منتشر کرده است.

مجموعه‌ی شکوفایی متشکل از ده جلد کتاب با عناوینی چون فلسفه‌ی شادکامی، فراسوی اقتصاد، اخلاق و اقتصاد، فلسفه عشق، عواطف در دنیای دیجیتال و غیره است که از منظر رویکردهای نظری روز دنیا به مفاهیمی چون عشق، شادکامی، اقتصاد، محیط زیست و دنیای دیجیتال نظر می‌کند. در حقیقت، این کتب با هدف ایجاد فهمی مناسب از مفهوم شکوفایی انتخاب، ترجمه و منتشر شده‌اند. مفهومی مهم که تحقق آن در دنیای پیچیده و در حال تغییر امروز از سطح فردی فراتر رفته و وابسته به عوامل اجتماعی و فرهنگی گوناگون است.

مجموعه دیگر انتشارات دُکسا با عنوان «امکان»، طیف گسترده‌تری از اقشار جامعه را مخاطب قرار می‌دهد و در حقیقت، تلاش دارد تا با ادبیاتی کاربردی و ساده‌تر خواننده را با امکان‌هایی آشنا سازد که به او فرصت و راه‌کارهایِ بالفعل ساختن توامندی‌های بالقوه‌اش را می‌دهد. از عناوین چاپ شده در این مجموعه می‌توان به یک دست گلف با پدرم، دهش، چگونه متحول شویم، تو کوه هستی و غیره اشاره کرد.
از آن‌جایی که انتشارات دُکسا امسال برای نخستین‌بار در نمایشگاه کتاب تهران حضور دارد، تلاش کرده است که به صورت اختصاصی مجموعه «مهارت‌های نرم» را برای نخستین‌بار در این نمایشگاه رونمایی و عرضه کند. این مجموعه با عناوینی چون، قضاوت انسانی، فرهنگ کوچینگ، آموزش مهارت‌های تفکر نقادانه و غیره در نمایشگاه عرضه خواهند شد.

این انتشارات همچنین نشست‌ها و برنامه‌های جانبی در غرفه سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران دارد که در روزهای ۲۱ و ۲۷ در غرفه‌ی این انتشارات و نیز در سالن گوشه نقد برگزار خواهند شد. انتشارات دُکسا در راهروی ۲۳ و در غرفه ۵۶۳ پذیرای علاقه‌مندان کتاب است.

نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت) ۱۴۰۳ (در محل مصلای امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

اطلاعات کامل نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران را اینجا بخوانید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها