سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰
مشیِ آیت‌الله رئیسی مشق ایمان بود

با شهادت آیت‌الله رئیسی راه روشن خدمتگزاران صادق و حاکمان مردم‌دار، این گمشده‌های تاریخی مظلومان و مستضعفان، درخششی تازه یافت؛ مکتب امام خمینی (س) جلوه‌گر شد و آرمان‌های عدالتخواهی و انقلابی‌گری دوباره بر خاطره‌ها نقش بست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا قاسم زائری، رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در پی شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان پیام تسلیتی صادر کرد. متن این پیام به این شرح است:

رئیس‌جمهور مردمی، خادم‌الرضا، آیت‌الله شهید دکتر سید ابراهیم رئیسی، به لقاءالله پیوست. با شهادت او راه روشن خدمتگزاران صادق و حاکمان مردم‌دار، این گمشده‌های تاریخی مظلومان و مستضعفان، درخششی تازه یافت؛ مکتب امام خمینی (س) جلوه‌گر شد و آرمان‌های عدالتخواهی و انقلابی‌گری دوباره بر خاطره‌ها نقش بست. ظهور و بلوغ او در سپهر سیاست، چیزی از مردم‌داری و محروم‌نوازی «سید محرومان» نکاست، عینِ فروتنی و مثلِ تقوا بود. در سیاست، راه و رسم صحابه انقلاب اسلامی را زنده کرد و با عروج شگفت‌انگیزش باردیگر قلوب مردم را تسخیر کرد. از میان مردم، و برای مردم و متکی به مردم بود. آمدنش بارقه‌های امید را در دل‌های مشتاقان خدمت زنده کرد و رفتنش، جان‌های مغموم و در خود فرورفته را احیا و بهم متصل کرد. مشیِ او مشقِ ایمان بود.

«سَلَامٌ عَلَی إِبْرَاهِیمَ» … «وَسَلَامٌ عَلَیْهِ یَوْمَ وُلِدَ وَیَوْمَ یَمُوتُ وَیَوْمَ یُبْعَثُ حَیًّا».

قاسم زائری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط