سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰
کتاب بررسی تاثیر سلامت سازمانی در بجنورد منتشر شد

خراسان شمالی- کتاب « بررسی تاثیر سلامت سازمانی بر تعهد سازمانی » به همت انتشارات زبان علم در ۱۰۶ صفحه در قطع رقعی به قلم مسعود براتی منتشر و روانه بازار کتاب شد.

مسعود براتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بجنورد، بیان کرد: توسعه و رشد هر جامعه‌ای در گرو داشتن سازمان‌های سالم است.

وی گفت: مفهوم سلامت سازمانی تصویر درستی از سالم بودن هر سازمان ارائه می‌دهد؛ که در سازمان‌های سالم کارکنان متعهد، وظیفه شناس و سودمند هستند و از روحیه و عملکرد بالایی برخوردارند.

براتی با اشاره به مزیت‌های برتر سازمان‌ها خاطرنشان کرد: یکی از مزیت‌ها و برتری‌ها سازمان‌ها در هزاره سوم مبحث منابع انسانی است که بیشترین تولید ثروت در کشورهای توسعه یافته توسط منابع انسانی صورت می‌گیرد.

وی تاکید کرد: امروزه کارکنان مهم‌ترین مزیت رقابتی سازمان‌ها محسوب می‌شوند که همواره باید دانش، مهارت و قابلیت‌های آنان ارتقاء یابد، لذا بقاء سازمان‌ها در عرصه رقابت به حفظ، توسعه و بهره‌برداری از قابلیت‌های کارکنان منوط شده است.

براتی تصریح کرد: کتاب حاضر به دو مقوله اصلی سلامت سازمانی و تعهد سازمانی به عنوان ۲ مولفه بسیار مهم در سازمان‌ها به همراه نقش میانجی فرهنگ سازمانی به عنوان یک نقش تعدیل‌گر در برقراری ارتباط بین شاخص‌های توسعه منابع انسانی پرداخته است تا بر اساس آن مدیران و سیاستگذاران حوزه منابع انسانی و رفتار سازمانی بتوانند با اشرافیت بر شاخص‌های فوق به رشد و توسعه منابع انسانی در سازمان بپردازند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها