شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸
کارگاه ۳ روزه «هنر اندیشیدن» در قشم برگزار شد

هرمزگان - مسئول کتابخانه امام شافعی توریان قشم گفت: کارگاه سه روزه «هنر اندیشیدن» در قشم برگزار شد.

حمیده خشنود در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، از برگزاری کارگاه سه روزه «هنر اندیشیدن» در شهرستان قشم بر اساس کتاب هنر شفاف اندیشیدن اثر رولف دوبلی نویسنده سوئیسی به‌عنوان پرفروش‌ترین کتاب کشور آلمان در سال ۲۰۱۳ و کتاب هنر اندیشیدن اثر جان سی ماکسول خبر داد.

وی ادامه داد: این کارگاه ویژه دانش آموزان دختر دبیرستانی و دانشجویان دختر در کتابخانه امام شافعی برگزار شد و در بخش نخست آن بر اساس این دو اثر آموختیم که چگونه از اندیشه و ذهن به عنوان گران‌بهاترین دارایی خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

این کتابدار هرمزگانی افزود: در بخش دیگری از کارگاه نیز انیمیشن سینمایی لوییس و دوستان فضایی، ماجراجویی و کمدی لوییس و دوستان فضایی محصول سال ۲۰۱۸ با دوبله فارسی را دیدیم و ضمن اندیشه، درباره آن نوشتیم و سخن گفتیم.

خشنود اضافه کرد: در روز دوم کارگاه نیز به بررسی آثار مکتوب در مورد فلسطین پرداختیم و مصاحبه مردمی در مورد مردم غزه را پخش و در این زمینه گفت‌وگو کردیم.

مسئول کتابخانه امام شافعی توریان قشم گفت: در روز سوم نیز وصیت‌نامه گابریل گارسیا مارکز نویسنده کتاب رمان «صد سال تنهایی» و برنده نوبل ادبیات را خواندیم و بعد از دیدن فیلم، گروه بندی شدیم و برداشت‌هایمان را نوشتیم و در مورد برداشت‌هایمان صحبت کردیم و به نقد و دفاع در این زمینه پرداختیم.

به گزارش ایبنا، کارگاه سه روزه «هنر اندیشیدن» به تسهیلگری حمیده خشنود، سه روز اخیر در کتابخانه امام شافعی توریان قشم برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها