یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵
کتاب «خادم ملت» به اوگاندا رسید

رایزن فرهنگی ایران در اوگاندا از انتشار ترجمه انگلیسی کتاب «خادم ملت» توسط انتشارات پان افریکن کامپالا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا عباسی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اوگاندا با اعلام این خبر گفت: کتاب «خادم ملت» با حمایت و پشتیبانی نهاد ریاست جمهوری و انتشارات گرین پالم به منظور معرفی دستاوردهای شهید جمهور در دوران خدمت صادقانه به ایران اسلامی و جهان در اوگاندا منتشر شد.

وی افزود: در این کتاب نگاهی کوتاه به زندگی این شهید والا مقام نظیر دوران تحصیل، رویکرد ایشان به آینده و تعامل با دنیا و جهان اسلام، خدمت صادقانه تحت عنوان قاضی، فعالیت‌های عدالت محور و حمایت از نیازمندان، شایسته سالاری و حکومت دینی از منظر او، دفاع از مظلوم و استکبار ستیزی شده است.

عباسی ادامه داد: مردمی بودن، خادم اهل بیت (ع)، نقدپذیر بودن و صبوری در برابر آن، مردی برای روزهای سخت از جمله موضوعاتی است که در این کتاب به آن اشاره شده است.

وی با اشاره به برخی از صفات برجسته شهید رئیسی همچون تلاش مضاعف، خستگی ناپذیری و تعهد، میراث این شهید را برای همیشه الهام بخش دولت و ملت ایران خواند.

عباسی افزود: امیر علی شریفی، نویسنده این کتاب کوشیده است همه زوایای خدمت صادقانه این شهید بزرگوار در طول زندگی ایشان را به خوبی بیان و به مخاطبان داخلی و خارجی انتقال دهد.
وی تأکید کرد که این کتاب توسط سید حیدر جمال الدین به زبان انگلیسی ترجمه و توسط انتشارات پان افریکن کامپالا در تیرماه ۱۴۰۳ به چاپ رسیده است.

رایزن فرهنگی کشورمان در اوگاندا یادآور شد: در نظر داریم این اثر ارزشمند را بین اندیشمندان، علماء و شخصیت‌های برجسته و دیدار با جامعه دیپلماتیک و مراکز علمی و دانشگاهی اوگاندا توزیع کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها