سه‌شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۸
هیئت‌مدیره جدید انجمن ناشران دانشگاهی انتخاب شد

هیئت‌مدیره جدید انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی با برگزاری مجمع عمومی این تشکل‌ صنفی انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا مجمع عمومی عادی سالانه انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی، دوشنبه (۱۸ تیرماه ۱۴۰۳) با حضور اعضای این تشکل صنفی برگزار شد.

این مجمع با حضور ۹۲ نفر از اعضای انجمن از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در تالار شهید قاسم سلیمانی دانشگاه تهران برگزار شد.

در ابتدا، گزارش عملکرد هیئت‌مدیره را مدیرمسئول انجمن و گزارش بازرس قانونی قرائت کرد، در ادامه گزارش مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۲ قرائت و مورد تصویب اعضای انجمن قرار گرفت.

تصویب بودجه مالی سال ۱۴۰۳ نیز در دستور کار این مجمع قرار داشت. میزان حق عضویت سالانه نیز ازجمله مباحثی بود که در این مجمع به آن پرداخته شد.

همچین براساس اصلاح مفاد اساسنامه انجمن در سال ۱۴۰۲، پیرو پیشنهاد هیئت‌مدیره دوره دهم، عضویت محمد سلگی به‌عنوان عضو افتخاری انجمن مورد موافقت اعضای مجمع قرار گرفت.

در پایان مجمع نیز هیئت‌مدیره دوره یازدهم با رای اعضا برای دوره سه‌ساله انتخاب شدند و در جریان رای‌گیری مهدی طورانیان از انتشارات امید انقلاب، سیدعباس حسینی‌نیک از انتشارات مجد، لیلا حیدری از انتشارات آویدنگار، هادی طغیانی از انتشارات سلول و عباس علیدایی احمدی از انتشارات» آرتین طب» برگزیده شدند.

همچنین حامد علی‌اکبرزاده از انتشارات جهاد دانشگاهی به‌عنوان بازرس قانونی به مدت یک‌سال انتخاب شد.

به گزارش ایبنا؛ پیش از این مجمع عمومی سالیانه این انجمن سه‌شنبه (۲۱ تیر ۱۴۰۱) برگزار و در انتخابات به ترتیب آرا، کاظم آرمان‌پور، مریم رونق، مرتضی جعفری‌پور، مهدی طورانیان، امین امامی‌زاده، محمد قجر و سپیده کفاشی به‌عنوان اعضای اعضای اصلی و اعضای علی‌البدل به ترتیب امیرضا روحی‌زاده، پویا ریاضی‌خواه و احسان برجی انتخاب شده بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها