یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۷
۳ عنوان کتاب کودک در قزوین منتشر شد

قزوین- به همت انتشارات دکتر سین قزوین، سه عنوان کتاب در حوزه کودک و برای گروه سنی (الف، ب) به چاپ رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قزوین، «پیشی بازیگوش»، «هفت سنگ» و «لبخند ماهی‌های قرمز» ۳ عنوان کتابی هستند که به قلم قاسم سلیمی و تصویرگری شادی دلپاک با تیراژ ۱۰۰۰ جلد منتشر و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

این کتاب‌ها ذیل مجموعه‌ای به نام «فروشگاه اسباب بازی» و با هدف آموزش مفاهیم ساده زندگی و شهر نشینی در قالب داستان‌های کوتاه و کودکانه تألیف شده است. این مجموعه با کوتاه‌ترین بیان و به صورت غیر مستقیم به مفاهیمی چون گذشت، ایثار، رعایت حقوق همسایه، رعایت نوبت، قوانین ترافیک، درختکاری، ترویج بازی‌ها و آیین‌های ایرانی و … می پردازد. تصویری گری و چاپ این سری کتاب‌ها نیز بسیار جذاب و ماهرانه اجرا شده و خواندن آن‌ها به تمام کودکان ۵ تا ۱۰ سال پیشنهاد می‌شود.

در پشت جلد این کتاب‌ها نوشته شده است:

«بچه‌های عزیز، ما در این مجموعه به دنیای عروسک‌هایی وارد می‌شویم که در یک فروشگاه اسباب‌بازی زندگی می‌کنند. آن‌ها در کنار هم زندگی بسیار خوب و لذت بخشی دارند. در هر کتاب یک داستان شیرین و آموزنده را با هم می‌خوانیم. اگر چه هر کتاب، یک داستان کاملاً جدا را بیان می‌کند ولی ما پیشنهاد می‌کنیم داستان‌ها را از کتاب شماره ۱ و به صورت پیوسته بخوانید».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها