چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۳
کتاب «گلستان هفتم» منتشر شد

کتاب «گلستان هفتم» از سوی انتشارات به‌نشر منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی انتشارات به نشر، این اثر شامل ۲۲ داستان برگزیده نخستین دوره دو سالانه جایزه ادبی شهید محمدحسین حدادیان است که توسط جمعی از نویسندگان با موضوعات کمتر پرداخته شده از «فرقه‌های ضاله و عقاید انحرافی» به رشته تحریر درآمده است.

۱۰ داستان منتخب این کتاب، ماجرای به شهادت رسیدن محمدحسین حدادیان توسط دراویش گنابادی را با حفظ واقعیت و بهره‌گیری از تخیل، از زوایای مختلف روایت می‌کند. عرفان‌های نوظهور، سلفی تکفیری، صوفیه، وهابیت، بهائیت، داعش و … موضوع ۱۲ داستان دیگر کتاب است.


این اثر از سوی انتشارات به نشر در ۲۰۸ صفحه، قطع رقعی منتشر شده و به بهای ۱۱۰ هزار تومان در فروشگاه‌های کتاب انتشارات به نشر در مشهد و سراسر کشور و سایت behnashr.com در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد . هم چنین افراد برای دریافت کتاب می‌توانند به اپلیکیشن‌های کتابخوان انتشارات به نشر و فرا کتاب مراجعه کنند. هم‌چنین در اختتامیه دومین دوره جایزه ادبی شهید محمد حسین حدادیان که با حضور مسعود فرزانه؛ مدیر انتشارات به‌نشر، پدر و مادر شهید حدادیان و جمعی از نویسندگان ۱۸ مرداد ساعت ۱۰ در باغ کتاب تهران ورودی شماره یک سالن شماره ۸ با اجرای حاتم ابتسام برگزار می‌شود از کتاب «گلستان هفتم» رونمایی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها