سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸
«ره‌توشه اربعین»؛ دفترچه خاطرات زائران حسینی

خراسان‌رضوی- کتاب «ره‌توشه اربعین؛ دفترچه خاطرات و ره‌توشه راهی برای زائران حسینی» شامل درس‌ها، فضیلت‌ها و توصیه‌هایی به زائران پیاده حرم سیدالشهدا(ع) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، همزمان با فرارسیدن ایام اربعین حسینی، کتاب «ره‌توشه اربعین؛ دفترچه خاطرات و ره‌توشه راهی برای زائران حسینی» از مجموعه کتاب‌های تولیدی اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی، منبع مناسبی برای آشنایی بیشتر با پیاده‌روی اربعین است.

این کتاب، دفترچه خاطرات و توشه راهی برای زائران حسینی است که در ابتدای آن ضمن درس‌هایی از زیارت اربعین، فضیلت زیارت سیدالشهدا (ع) و چند توصیه ضروری برای پیاده‌روی را به زائران اربعینی، هدیه داده است.

عناوین اصلی کتاب شامل درس‌هایی از «زیارت اربعین»، ده فضیلت زیارت سیدالشهدا (ع)، تذکرهای ضروری، سلام بر قدم‌های خسته از راه، درس‌هایی برای گفت‌وگو و انتقال به دیگران، چند توصیه معنوی برای پس از سفر، چند توصیه برای پس از بازگشت، و… می‌شود.

کتاب «ره‌توشه اربعین؛ دفترچه خاطرات و ره‌توشه راهی برای زائران حسینی» نوشته مهدی نیلی‌پور است، این اثر توسط زینب سادات حسینی و سعیده تیمورزاده ویرایش شده و کار صفحه‌آرایی آن را مجتبی غریب‌نواز بر عهده داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها