سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲
معرفی ۵ قالیشویی قم در فرشور! [لیست کامل + شماره تماس قالیشویی]

در این مقاله ما در رسانه فرشور سعی داشتیم تا با بهره گیری از بازخوردهای مردم و میزان تعاملات اتحادیه صنف قالیشویان قم، ۵ برند مورد قبول و واجد شرایط از بهترین قالیشویی در قم را به شما در رسانه بزرگ فرشور معرفی کنیم.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا احتمالاً زیاد پیش آمده که از خودتان بپرسید که در کارخانه های قالیشویی دقیقاً چه اتفاقی برای فرش ها می افتد؟ امروزه به دلیل رشد و پیشرفت صنعت و تولید انواع ماشین آلات تخصصی شستشوی فرش، از روش های متنوع و مختلفی برای شستشوی انواع فرش و قالی استفاده می شود. فرش های ماشینی، دستباف و یا انواع موکت ها هر کدام بسته به اینکه چه مقدار آلودگی و کثیفی دارند و همچنین با توجه به جنس و الیافی که در آنها بکار گرفته شده، با یکی از اصلی ترین چالش های مردم برای شستشوی فرش در قم، پیدا کردن قالیشویی های مجاز و معتبر که دارای پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات شستشو میباشند، هست که در این مقاله ما در رسانه فرشور سعی داشتیم تا با بهره گیری از بازخوردهای مردم و میزان تعاملات اتحادیه صنف قالیشویان قم، ۵ برند مورد قبول و واجد شرایط از بهترین قالیشویی در قم را به شما در رسانه بزرگ فرشور معرفی کنیم.

۱. قالیشویی سرای ایرانی تهران

قالیشویی سرای ایرانی بیش از ۵۰ سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و در کنار رقیبان و برند های بزرگی چون ماندگار، مدرن جوان و قالیشویی ارمغان آسیا، سعی داشته تا کیفیت قابل قبولی را در شستشوی فرش و خدمات آن در قم ارائه کند. ناوگان گسترده سرویس دهی و بهره مند بودن از پرسنلی کارآزموده و همچنین رفوگران ماهر باعث شده تا این برند بتواند به یکی از برترین قالیشویی های قم تبدیل شود و رضایت مشتریان خود را بدست آورد.

" شما میتوانید برای ثبت سفارش در قالیشویی سرای ایرانی قم ازین ۳ طریق اقدام کنید:

. مراجعه به سایت فرشور و قالیشویی قم (https://farshour.ir) برای ثبت سفارش فرش در قم

. شماره های تماس: ۰۲۵۳۶۶۶۲۸۲۸ ۰۲۵۳۲۷۰۶۶۶۶

شماره موبایل: ۰۹۱۹۷۴۵۴۲۵۶

. آدرس کارخانه: قم – خیابان توحید – امام زاده ابراهیم

نقشه قالیشویی سرای ایرانی قم

معرفی ۵ قالیشویی قم در فرشور! [لیست کامل + شماره تماس قالیشویی]

۲. قالیشویی ماندگار قم

قالیشویی ماندگار یکی از قدیمی ترین و معتبرترین قالیشویی های قم نیروگاه بوده که همواره با داشتن ناوگان سرویس دهی گسترده در سطح شهر قم و پوشش مناطق نیروگاه ، جمهوری همچنین بلوار توحید قم و شهرک صنعتی و پردیسان و با ارائه خدمات متنوع و ممتاز خود در زمینه رفوگری و ترمیم فرش در قم و… توانسته تا مورد اعتماد بسیاری از مشتریان خود قرار بگیرد و یکی از پر بازخورد ترین قالیشویی های قم در سال های اخیر باشد. این قالیشویی همواره در ارائه خدمات و حفظ کیفیت از نظر رسانه فرشور در رقابت با قالیشویی های بزرگی چون قالیشویی آئین خراسان (https://aeincarpet.ir) بوده که موفق شده تا در جمع بهترین قالیشویی های قم در سال های اخیر باشد.

" شما میتوانید برای ثبت سفارش در قالیشویی ماندگار قم ازین ۳ طریق اقدام کنید:

. مراجعه به سایت فرشور (https://farshour.ir) برای ثبت سفارش فرش در قم

. شماره های تماس: ۰۲۵۸۸۶۳۵۳۵ ۰۲۵۶۵۵۳۵۳۵ ۰۲۵۳۲۹۲۳۵۳۵

. شماره موبایل: ۰۹۱۰۸۷۴۳۵۳۵

. آدرس کارخانه: قم – بلوار جمهوری

معرفی ۵ قالیشویی قم در فرشور! [لیست کامل + شماره تماس قالیشویی]

" سایت بزرگ فرشور تلاش دارد تا با بررسی مرغوب ترین و بهترین قالیشویان هر شهر و باکیفیت ترین کارگاه های خدماتی فرش در کشور، کار شما مردمان عزیز را سهولت بخشد تا بتوانید با خیالی آسوده برند مورد اعتماد و معتبر خود را انتخاب نموده و از بالاترین سطح از خدمات فرش و قالیشویی بهره مند شوید.

قالیشویی هایی که در رسانه فرشور معرفی میشوند حاصل سالها اعتماد و نظر مشتریان کشور بوده اند که بطور میانگین بالاترین میزان از رضایت و اعتماد مشتریان خود را داشته اند.

در سالهای اخیر با رشد فضای مجازی و پیشروی اکثر مشاغل به سمت پلتفرم های آنلاین و خدمات اینترنتی، متاسفانه میزان سوء استفاده و کلاهبرداری از مشتریان علی الخصوص در زمینه قالیشویی افزایش پیدا کرده چراکه معیاری برای اعتبارسنجی و استعلام اصالت و موثق بودن قالیشویی در این فضا وجود نداشته و بسیاری از کاربران به دام کارخانه ها و قالیشویی های نامعتبر و غیررسمی میافتند و خسارات بسیار زیاد به خود و فرش هایشان که سرمایه های آنها میباشد وارد میشود. همانطور که هرساله با فرارسیدن زمستان و بازار پررونق شب عید، ناگهان تعداد قالیشویی ها بطور چشمگیری افزایش پیدا میکند و همانطور که کاملاً پیداست، بسیاری از این قالیشویی ها کلاهبردار و بی نام و نشان هستند و با تبلیغاتی هرچند خرد تلاش در سوءاستفاده و اخاذی از مشتریان را دارند."

۳. قالیشویی تاج قم

قالیشویی تاج در طی سال های اخیر با ارائه خدمات منظم و با کیفیت خود توانسته تا اعتماد زیادی از مشتریان خود در قم را بدست آورد. در ۱۰ سال اخیر این قالیشویی بعنوان یکی از برند های معتبر و دارای جواز رسمی اتحادیه بوده که با بهره گیری از کادری مجرب و باتجربه توانسته تا رضایت تعداد بیشماری از مشتریان خود را همچنان حفظ کند و در کنار قالیشویی ارمغان آسیا، به یکی از قالیشویی های اصیل و کهنه کار قم تبدیل شود.

" شما میتوانید برای ثبت سفارش در قالیشویی تاج قم ازین ۳ طریق اقدام کنید:

. مراجعه به سایت فرشور(https://farshour.ir ) برای ثبت سفارش فرش در تهران

. شماره های تماس: ۰۲۵۳۸۸۳۱۱۲۲ ۰۲۵۳۲۹۳۱۱۲۲

. آدرس کارخانه: قم – خیابان امام خمینی – پردیسان

" برای مشاهده برند برگزیده مردمی و بهترین قالیشویی تهران در سال جاریبه صفحه ( https://farshour.ir/tehran-carpet-cleaners ) مراجعه کنید! "

۴. قالیشویی مدرن جوان قم

قالیشویی مدرن جوان قم در سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را آغاز کرد و در کنار قالیشویی آئین خراسان مشهد، یکی از معتبرترین و ممتازترین قالیشویی های سال های اخیر قم بوده که همواره با داشتن ناوگان گسترده سرویس دهی در سطح شهر و همچنین پرسنل باتجربه و خبره در خدمات تخصصی فرش، رضایت بسیار بالا و متمایزی را در صنف قالیشویان و اتحادیه فرش قم بدست آورد.

شما میتوانید برای ثبت سفارش در قالیشویی سرای ایرانی قم ازین ۳ طریق اقدام کنید:

. مراجعه به سایت فرشور و قالیشویی قم (https://farshour.ir) برای ثبت سفارش فرش در قم

. شماره های تماس: ۰۲۵۳۳۳۶۶۶۵۹ ۰۲۵۳۲۹۰۰۱۰۷

شماره موبایل: ۰۹۳۵۷۰۳۱۴۱۴

. آدرس کارخانه: قم – زنبیل آباد – ۱۵ خرداد قم

معرفی ۵ قالیشویی قم در فرشور! [لیست کامل + شماره تماس قالیشویی]

سایت بزرگ فرشور تلاش دارد تا با بررسی مرغوب ترین و بهترین قالیشویان هر شهر و باکیفیت ترین کارگاه های خدماتی فرش در کشور، کار شما مردمان عزیز را سهولت بخشد تا بتوانید با خیالی آسوده، برند مورد اعتماد و معتبر خود را انتخاب نموده و از بالاترین سطح از خدمات فرش و قالیشویی بهره مند شوید. یکی از بهترین روش ها برای پیدا کردن یک قالیشویی خوب، ارجاع به رسانه های معتبر و بزرگی مانند: دیوار, فرشور, آقای فرش, رسانه " مشهد بهترین " و شیپور میباشد که همواره سعی داشتند تا با سابقه ترین واحد های صنفی در هر شهر را به مردم معرفی کنند تا با خیالی آسوده و بدون دغدغه، فرش های خود را به واحد های بزرگ و متخصص شستشوی فرش بسپارید.

همچنین برای پیدا کردن بهترین قالیشویی در اسلامشهر (https://farshour.ir/eslamshahr-carpet-cleaners ) و بهترین قالیشویی در کرج ( https://farshour.ir/karaj-carpet-cleaners ) و قالیشویی در اصفهان (https://farshour.ir/isfahan-carpet-cleaners ) میتوانید به لینک های درج شده در سایت فرشور مراجعه کنید.

شما میتوانید برای مطلع شدن از قالیشویی های مجاز و معتبر شهر خود، به سایت فرشور مراجعه کنید و همچنین از جدیدترین نرخنامه های قالیشویی اتحادیه فرش و فرشور در قم نیز مطلع شوید.

منبع : https://mashhadbestplace.ir

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها