چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۷
خبرنگار و فعال فرهنگی - رسانه‌ای مشهد درگذشت

خراسان‌رضوی- «مصطفی لشگری» زائرالحسین (ع)، خبرنگار و فعال فرهنگی - رسانه‌ای مشهد در بازگشت از پیاده‌روی اربعین بر اثر سانحه تصادف درگذشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، «مصطفی لشگری» روزنامه‌نگار، خبرنگار روزنامه قدس و از فعالان فرهنگی -رسانه‌ای مشهد بامداد چهارشنبه در بازگشت از مسیر پیاده‌روی اربعین بر اثر سانحه تصادف در نزدیکی مشهد درگذشت.

مرحوم لشکری متولد شهریور ۱۳۶۱ دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارشد تاریخ و مسلّط به زبان عربی بود.

معاون سردبیر روزنامه قدس، روزنامه‌نگار سرویس سیاسی و بین‌الملل قدس، دبیر سرویس معارف روزنامه قدس، مدیر ضمائم و معاون فرهنگی روزنامه شهرآرا از سوابق مطبوعاتی مرحوم لشکری است.

مصطفی لشگری از روزنامه‌نگاران باسابقه و اخلاق‌مدار شهر مشهد و دارای سه فرزند بود.

وی که بصورت خانوادگی به سفر پیاده‌روی اربعین رفته بود، در مسیر برگشت و نزدیکی مشهد بر حادثه واژگونی خودرو در ساعت ۲ و۳۰ دقیقه بامداد چهارشنبه در اتوبان باغچه به مشهد به همراه یک نفر دیگر از اقوامش فوت و پدرش نیز مصدوم و در بیمارستان بستری شد.

قرار است مراسم وداع با پیکر و طواف «مصطفی لشگری» خبرنگار مشهدی ساعت ۹ صبح پنجشنبه ۸ شهریور در صحن کوثر حرم مطهر رضوی برگزار شود.

خانه مطبوعات و رسانه خراسان‌رضوی، بسیج رسانه استان خراسان رضوی و سایر دستگاه‌های مرتبط با صدور پیام‌های جداگانه درگذشت این خبرنگار را به خانواده و اهالی رسانه تسلیت گفتند.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) نیز درگذشت «مصطفی لشگری» روزنامه‌نگار و خبرنگار روزنامه قدس را تسلیت می‌گوید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها