یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵
کتاب «این نسل خوشبخت» منتشر شد

کتاب «این نسل خوشبخت» نوشته نوئل کاورد و ترجمه مهدی فیاضی‌کیا را در ۱۶۴ صفحه و قیمت ۱۷۲ هزار تومان انتشارات قطره در تابستان ۱۴۰۳ منتشر و روانه بازار نشر کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا کتاب «این نسل خوشبخت» نوشته نوئل کاورد و ترجمه مهدی فیاضی‌کیا از سری کتاب‌های نمایشنامه نشر قطره است که در مجموعه دیوان چهارم قرار دارد و برای علاقه‌مندان به نمایشنامه‌های خارجی و تئاتر می‌تواند جذاب باشد.

در توضیح این کتاب آمده است: «در این اثر، نوئل کاورد داستان دو دهه از زندگی خانواده‌ای انگلیسی را در کنار فرازوفرودهای سیاسی روزگار بازگو می‌کند. خانوادۀ فرانک گیبونز، از روزی که به خانۀ جدید خود می‌روند تا روزی که فرانک و همسرش، اتل، از آن خانه نقل‌مکان می‌کنند، سفری دراز و پرماجرا را پشت سر می‌گذارند، سفری که هم استعاره‌ای است از تحولات یک ملت، و هم بسیار خصوصی و خانوادگی است. اتفاقاتی که در این خانه می‌افتند بن‌مایة این نمایشنامه‌اند: گرایش پسرِ خانواده به کمونیسم، نارضایی دختر خانواده از زندگی معمولی، اختلافاتِ خواهرِ فرانک و مادرِ اتل. اما، درنهایت، فرانک گیبونز می‌کوشد تا معنایی برای زندگی خود و برای همۀ اتفاقات تلخ و شیرین گذشته بیابد.»

کتاب «این نسل خوشبخت» نوشته نوئل کاورد و ترجمه مهدی فیاضی‌کیا را در ۱۶۴ صفحه و قیمت ۱۷۲ هزار تومان از انتشارات قطره در تابستان ۱۴۰۳ منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها