یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۸
آئین رونمایی از کتاب «عنصر انقلابی و آرمان شهر مهدوی» در هرمزگان برگزار شد

هرمزگان - آئین رونمایی از کتاب عنصر انقلابی‌گری و آرمان شهر مهدوی همزمان با آغاز امامت حضرت حجت(عج) در هرمزگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، به همت اداره کتابخانه‌های عمومی میناب در شرق هرمزگان همزمان با آغاز امامت حضرت حجت، مهدی موعود (عج)، آئین رونمایی از کتاب عنصر انقلابی‌گری و آرمان شهر مهدوی در مسجد ولیعصر (عج) این شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی میناب در این مراسم گفت: کتاب «عنصر انقلابی و آرمان شهر مهدوی»، مزین به احادیث و آیات قرآنی است و از منابع و ماخذ خوبی بهره گرفته است.

علیرضا صبور ادامه داد: گفتمان مهدویت یک نیاز اساسی جامعه بشری و به‌خصوص نوجوانان و جوانان است.

وی، هدف از رونمایی این کتاب را گسترش و ترویج فرهنگ کتابخوانی، معرفی آثار فاخر در حوزه مهدویت و نهادینه کردن سیره ائمه معصومین در جامعه بیان کرد.

به گزارش ایبنا، کتاب عنصر انقلابی‌گری و آرمان شهر مهدوی، به قلم محمدامین وفاداری با حروف‌چینی لیلا میرشکاری مدیر موسسه دستخط با موضوع مهدویت مدینه فاضله و انقلاب، زمستان ۱۴۰۲ برای نخستین بار با شمارگان هزار جلد به همت انتشارات «شاملو» و نشر «جی بل» استان هرمزگان در ۱۲۷ صفحه در قطع رقعی به قیمت ۷۵ هزار تومان چاپ و منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها