یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۳
«شب نشینی واژه‌ها» در مرکز فرهنگی هنری گلشهر بندرعباس برگزار شد

هرمزگان - مسئول مرکز فرهنگی هنری گلشهر بندرعباس گفت: «شب نشینی واژه‌ها» در مرکز فرهنگی هنری گلشهر بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، فاطمه تقی‌زاده از برگزاری «شب نشینی واژه‌ها» با رویکرد نوجوان محوری اعضا نوجوان مرکز فرهنگی هنری گلشهر بندرعباس به مناسبت روز شعر و ادبیات فارسی خبر داد.

مسئول مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان با اذعان به اینکه شعر خوانی و مشاعره با عنوان «شب نشینی واژه‌ها» برگزار شد، گفت: اجرای شاهنامه‌خوانی و حافظ خوانی از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

تقی‌زاده همچنین بیان کرد: در بخش دیگری از برنامه به یاد زنده یاد محمدعلی بهمنی کلیپی از شعر خوانی این شاعر فرهیخته پخش شد و سپس پروین پشتکوهی مدیرکل کانون پرورش فکری هرمزگان در خصوص زنده یاد بهمنی، شعر و جایگاه شعر خوانی در بین کودکان و نوجوانان به گفت‌وگو پرداخت.

وی افزود: در بخش‌هایی از این برنامه نوجوانان مرکز نیایش عظمایی، معصومه پودات، اسماعیل دلشادی وابوالفضل فاضلی با همراهی مربیان ادبی اشعار خود را خواندند.

فاطمه تقی‌زاده در پایان گفت: این ویژه برنامه به همت اعضای نوجوان و عبدالحمید انصاری مربی شعر سرایی و همراهی طاهره مسافری کارشناس واحد ادبی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان هرمزگان برگزار شد.

به گزارش ایبنا، اجرای مسابقه مشاعره ای بین مربیان و شاعران فرهیخته، نوجوانان و والدین پایان بخش این برنامه بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها