جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰
تاکید بر معرفی شاعران آیینی به جامعه

لرستان - امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه شاعران آیینی فرهنگ انقلاب را با زبان شعر بیان می‌کنند، گفت: شاعران آیینی باید به جامعه شناسانده و معرفی شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب (ایبنا) در بروجرد، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی عصر پنج‌شنبه در محفل استانی شعر «جهاد واژه‌ها» با اشاره به اینکه شاعران آیینی فرهنگ انقلاب را با زبان شعر بیان می‌کنند، تاکید کرد: شاعران آیینی باید به جامعه شناسانده و معرفی شوند.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه شعر شاعران به جامعه ایمان، اعتقاد، بصیرت را القا می‌کند، افزود: مقام معظم رهبری نیز شاعری برجسته هستند که سال‌های متمادی حوزه ادبیات فارسی را با اهداف متعالی انقلاب اسلامی هدایت کردند.

تاکید بر معرفی شاعران آیینی به جامعه

وی، سیدحسن نصرالله را قهرمان مقاومت، عالم عامل و سیاستمداری بصیر و مدبر دانست و افزود: رابطه عمیقی بین سیدحسن نصرالله و رهبری وجود داشت و این داغ برای ایشان بسیار سنگین است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه سخنرانی‌های سیدحسن نصرالله همواره توجه جهانیان را به خود جلب می‌کرد، ادامه داد: شهادت سیدحسن نصرالله نباید ما را سست کند، بلکه باید مصصم‌تر راه او را ادامه دهیم.

وی جبهه مقاومت را جبهه ایمان و اعتقاد دانست و افزود: قرآن انسان‌ها را به مقاومت دعوت کرده و نوید پیروزی داده است، خون‌بهای سیدحسن نصرالله و شهدای جبهه مقاومت نابودی رژیم صهیونیستی است‌.

تاکید بر معرفی شاعران آیینی به جامعه

هنرمندان با خلق آثار فاخر هنری جبهه مقاومت را یاری کنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان نیز در این محفل با اشاره به اینکه هنرمندان با خلق آثار فاخر هنری می‌توانند جبهه مقاومت را یاری کنند، بیان کرد: لرستان شعرای آیینی بزرگی دارد که همواره پای کار انقلاب هستند.

اعظم روانشاد با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق ۲ پرافتخار و غرور آفرین بود، بیان کرد: جا دارد هنرمندان تولیدات خود را در این راستا ارائه دهند.

وی افزود: ترتیبی برای گردهمایی شعرای آیینی لرستان با تشکیل انجمن شعر آیینی لرستان ایجاد شده است، هنرمندان در سراسر شهرستان‌های لرستان با حضور در این انجمن به رونق شعر و شاعری آیینی کمک کنند.

تاکید بر معرفی شاعران آیینی به جامعه

به گزارش ایبنا، محفل شعر استانی «جهاد واژه‌ها» با محوریت سیدالشهدای عرصه مقاومت و رهبر حزب‌الله لبنان شهید سیدحسن نصرالله و عملیات وعده صادق ۲ به همت انجمن شعر آیینی لرستان برگزار شد. در این محفل شاعران به شعرخوانی در وصف سیدالشهدای جبهه مقاومت و عملیات وعده صادق ۲ پرداختند.

در برگزاری محفل «جهاد واژه‌ها» اداره کل فرهنگ و ارشاد اسللامی لرستان، حوزه هنری، اداره کتابخانه‌ها، شهرداری، شورای اسلامی، سازمان فرهنگی هنری شهرداری شهرستان بروجرد همکاری داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها