جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۳
نمایشگاه کتاب دفاع مقدس پرنشاط برگزار شد/ استقبال  رضایتبخش مردم مازندران

مازندران- معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به نمایشگاه کتاب دفاع مقدس گفت: به یاری خدا نمایشگاه با نشاطی در قائمشهر برگزار شد که با حضور گسترده مردم همراه بود و استقبال راضی کننده‌ای صورت گرفت.

یاسر احمدوند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قائمشهر اظهار کرد: در بازدید به عمل آمده از سیزدهمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس، تقریباً اکثر غرفه‌ها از استقبال مخاطبان راضی بودند و اکثر غرفه‌ها کتاب‌هایی که به نمایشگاه آورده‌اند را به فروش رسانده‌اند.

وی با بیان اینکه خیلی از غرفه‌ها از کتاب خالی شده بود، افزود: خوشبختانه چه در بخش مردمی و چه بخش سازمان‌ها استقبال خوبی از سیزدهمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس شده و سازمان‌های زیادی در استان و شهرستان عناوین مختلفی را برای تجهیز کتابخانه‌های سازمان خریداری کرده اند.

معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به یاری خدا نمایشگاه با نشاطی برگزار شد که با حضور گسترده مردم همراه بود و استقبال راضی کننده‌ای صورت گرفت.

سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت که از هشتم مهرماه آغاز به کار کرد، تا ساعاتی دیگر به کار خود پایان می‌دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها