شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶
رویداد «رویای طوفان» برگزار می‌شود

رویداد «رویای طوفان» روز یکشنبه ۱۵ مهر از ساعت ۱۵ در خانه اندیشه‌ورزان واقع برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به مناسبت اولین سالگرد عملیات طوفان الاقصی و به همت مجموعه سیمافکر وابسته به موسسه هنری-رسانه‌ای «سلوک»، رویداد «رویای طوفان» برگزار می‌شود.

در این رویداد علیرضا شفاه، پژوهشگر فلسفه و شورای علمی موسسه علم و سیاست اشراق با موضوع «تکانه‌های طوفان الاقصی برای جمهوری اسلامی ایران»، اباصالح تقی‌زاده، سیاست‌پژوه و اعضای شورای علمی موسسه علم و سیاست اشراق با موضوع «مقاومت در محاصرۀ توسعۀ حاشیۀ خلیج فارس»، احمد حاجی صادقیان، مسئول میز یمن در اندیشکده مرصاد با عنوان «یمن چگونه به نقطه تعیین‌کننده جنگ تبدیل شد؟» و علی عبدی، کارشناس مسائل رژیم صهیونی با موضوع «جغرافیای انسانی غزه و فلسطین» به ارائه سخنرانی خواهند پرداخت.

در بخش دیگری از این رویداد، گفت‌وگویی انتقادی میان یعقوب توکلی، محقق، مورخ و استاد دانشگاه با کیومرث اشتریان، عضو هیئت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران، با موضوع «بحران ایران و رژیم صهیونسیتی» شکل خواهد گرفت.

همچنین مستندهای «ماجرای آنچه فلسطینیان در یک قرن گذشته از سر گذرانده‌اند» از تولیدات رسانه «سیمافکر» و مستند «تحقیق دربارۀ ۷ اکتبر» تولید شبکه الجزیره برای مخاطبان پخش خواهد شد.

رویداد «رویای طوفان» روز یکشنبه ۱۵ مهر از ساعت ۱۵ در خانه اندیشه‌ورزان واقع در چهارراه ولیعصر تهران، برگزار می‌شود و حضور برای مخاطبان علاقه‌مند آزاد است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها