سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴
برای ۱۶ هزار نفر در هرمزگان قصه‌گویی شد

هرمزگان - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: در رویداد «یک روز، یک قصه» برای حدود ۱۶ هزار نفر در هرمزگان قصه‌گویی شد.

پروین پشتکوهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، از برگزاری رویداد «یک روز، یک قصه» برای ۱۵ هزار و ۹۱۳ کودک و نوجوان در سراسر استان هرمزگان با حضور ۷۷ قصه‌گو، در قالب قصه‌های متنوع طی یک هفته خبر داد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان بیان کرد: این رویداد از روز ۱۸ مهرماه ۱۴۰۳ مصادف با هفته ملی کودک به صورت همزمان در مناطق کم‌برخوردار، روستاها، مدارس، پارک‌ها و حتی برخی فروشگاه‌ها برگزار شد تا تمام کودکان و نوجوانان، از این تجربه فرهنگی بهره‌مند شوند.

پشتکوهی با اشاره با تاثیرگذاری قصه در ایجاد نشاط اجتماعی گفت: هدف از این رویداد، ترویج قصه‌گویی و ایجاد شادی، نشاط و بهره‌مندی کودکان از شنیدن قصه‌ها بود.

به گزارش ایبنا، این رویداد به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان و با همکاری داوطلبان و قصه‌گویان حرفه‌ای در پویش «یک روز، یک قصه» برگزار شد تا فرصتی برای بازآفرینی لحظات شاد و آموزنده برای کودکان فراهم کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها