چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸
نمایش «سه‌گانه عدم» اثر نویسنده هرمزگانی در بندرعباس به روی صحنه رفت

هرمزگان - نمایش «سه گانه عدم» اثر نویسنده هرمزگانی در راستای طرح شهید آوینی در بندرعباس به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، نمایش «سه گانه عدم» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا داوری نویسنده و مدرس هرمزگانی، محصول کارگاه‌های آموزشی بازیگری انجمن هنرهای نمایشی هرمزگان است که در راستای طرح شهید آوینی در پلاتو آفتاب بندرعباس به روی صحنه رفت.

هدف طرح شهید آوینی، تقویت و حمایت از گروه‌های نمایشی فعال، کشف استعدادهای نسل جدید و استمرار اجراهای عمومی نمایشی در گستره جغرافیایی تمامی شهرستان‌های استان است که از تولید آثار جدید در بخش‌های نمایش خیابانی و نمایش صحنه‌ای، بر اساس موضوعات اعلام شده، حمایت می‌شود.

بازیگران و عوامل نمایش «سه گانه عدم» امیرحسین آبشناس، نیما نبوی و مریم کمالی هستند. متین رهگشای به عنوان دستیار کارگردان، علیرضا عابدینی به عنوان منشی صحنه و گروه موسیقی را عبدالرضا سهرابی، علی پیلارام، فوژان کرمی، نیوشا جهانگیری و کیان احدی تشکیل می‌دهند.

خیاط این نمایش فریبا افزون، طراح صحنه و گرافیست علیرضا داوری، لوگوتایپ امین صادقی و روابط عمومی و تبلیغات فضای مجازی بر عهده المیرا مرادی است. طراحی و اجرای نور را سجاد طهماسبی؛ عکاسی و تصویربرداری را طاهره رحیمی از استودیو عسل بر عهده دارد و مدیر تولید نیز مهدی میرزاده است.

به گزارش ایبنا، نمایش «سه گانه عدم» ساعت ۱۹ چهارشنبه ۲۵ مهرماه ۱۴۰۳ در تماشاخانه آفتاب بندرعباس واقع در میدان صادقیه مجتمع فرهنگی هنری سید احمد خمینی پلاتو آفتاب به روی صحنه می‌رود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها