دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷
«قلب فروزان مترسک»؛ داستانی درباره مهربانی و ایثار برای کودکان

کتاب «قلب فروزان مترسک» اثر جمال اکرمی از انتشارات مدرسه، توانسته است نشان سه لاک‌پشت پرنده برای آثار منتشرشده در زمستان ۱۴۰۰ را کسب کند. در این مطلب به معرفی این کتاب پرداخته‌ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا کتاب «قلب فروزان مترسک» نوشته جمال اکرمی، داستانی تخیلی با موضوع ترویج مهربانی و ایثار است که افسانه صانعی، آن را تصویرگری کرده است. این داستان می‌تواند برای تقویت قدرت تخیل کودک و همچنین تصویرسازی‌های خلاقانه ذهنی او کمک بسزایی باشد.

داستان این کتاب درباره مترسکی است که دوست دارد همراه بچه‌ها به هر جا که دلش می‌خواهد برود و دنیا را ببیند. مترسک هر روز با دیدن بچه‌های در قطار به رویایش می‌پردازد که ناگهان برف همه‌جا را سفید می‌کند و هر یک از حیوانات به طریقی به مترسک پناه می‌آورند. او هم وسایلش (کلاه، کت و…) را به هر یک از حیوانات می‌بخشد. روایت داستانی و تصاویر کتاب، خواننده را با دنیایی از دوستی و مهربانی آشنا می‌کند.

اطلاعات بیشتر:

انتشارات مدرسه، کتاب «قلب فروزان مترسک» به نویسندگی جمال اکرمی و تصویرگری افسانه صانعی را در ۴۰ صفحه مصور و به بهای ۷۵ هزار تومان برای کودکان بالای سه سال در بازار کتاب عرضه کرده است. این اثر به فهرست چهل‌وچهارم لاک‌پشت پرنده راه یافته و نشان «۳ لاک‌پشت پرنده زمستان ۱۴۰۰» را دریافت کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط