سه‌شنبه ۲۲ دی ۱۳۸۸ - ۱۴:۴۸
بازديد مشاور ارشد وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي از دبيرخانه شعر فجر

عليقلي اميراحمدي، مشاور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، صبح امروز دوشنبه(21 دی) از دبيرخانه چهارمين جشنواره بين‌المللي شعر فجر بازديد كرد./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امير احمدي مشاور ارشد سيدمحمدحسيني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، در اين برنامه سه ساعته از بخش‌هاي مختلف دبيرخانه بازديد کرد و در جريان روند فعاليت‌هاي جشنواره شعر فجر قرار گرفت.

وي در اين بازديد ضمن تأكيد بر تلاش مضاعف دبيرخانه براي محقق شدن اهداف تعيين شده براي جشنواره شعر، گفت: حقيقتا برخي از اشعار شاعران جوان كشور در خور تقديرند چرا كه توانسته‌اند جان كلام را در قالب هنر شعر به مخاطب عرضه كنند و فضاي جامعه را به سوي آرمان‌هاي انقلاب اسلامي سوق دهند.

اميراحمدي كه در جمع دبيران جشنواره بين‌المللي شعر فجر سخن مي‌گفت، ضمن اشاره به شعر به ‌عنوان نخستين هنر شناخته شده ايرانيان در جهان خواستار ارايه راهكار مناسب به‌منظور ايجاد توجه و اهتمام در رسانه‌ها به موضوع شعر و شاعري ‌شد.

در اين بازديد سيدعلي موسوي گرمارودي دبير، مرتضي اميري اسفندقه دبير علمي و مصطفي اميدي دبير اجرايي جشنواره وي را همراهي كردند.

چهارمين جشنواره بين‌المللي شعر فجر بهمن ماه سال جاري در سراسر كشور برگزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط