چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۲:۳۷
هشتمین نشست «شعرخوانی» برگزار شد

هشتمین نشست «شعرخوانی» از سلسله نشست‌های سرای اهل قلم عصر سه‌شنبه(20 بهمن) با حضور شاعران جوان و شعرخوانی در قالب‌های گوناگون شعر برگزار شد. در این نشست پیشنهاداتی برای پربارتر شدن شعر در حین شعرخوانی توسط شاعران ارائه شد./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، هشتمین نشست‌ «شعرخوانی» با شرکت 25 شاعر برگزار شد. تعدادی از شاعران صاحب کتاب نیز در این نشست حضور داشتند و به قرائت شعرهای جدید خود پرداختند.

حامد عسگری، مهدی فرجی و امیر مرزبان از جمله شاعرانی بودند که در این نشست حضور یافتند و علاوه بر قرائت سروده‌های خود به نقد و بررسی شعرهای خوانده شده در نشست پرداختند. شعرها در این نشست بیشتر از نظر ساختاری و فنی نقد و بررسی می‌شوند و نقد محتوایی کمتر صورت می‌گیرد.

در هفتمین نشست «شعرخوانی» تعدادی شعر سپید نیز خوانده شد، اما طبق روال جلسه‌های پیشین، حضور شاعران کلاسیک‌سرا در این نشست پررنگ‌تر بود و قالب کلاسیک، حجم بیشتری از شعرهای قرائت شده را به خود اختصاص داد.

شرکت‌کنندگان در این نشست، پیشنهادهايي را برای سروده‌هایی که خوانده می‌شد ارائه می‌کردند که گاه منجر به تغییر کلی شعر می‌شد، اما این پیشنهادات در فضای نشست با استقبال خوب شاعران پذیرفته شد.

هشتمین نشست‌ از سلسله نشست‌های «شعرخوانی» عصر سه‌شنبه (20بهمن) از ساعت 16 و 30 دقیقه تا 18 و 30 دقیقه در محل سرای دایمی اهل قلم واقع در خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر جنوبی، کوچه خواجه‌نصیر، شماره 2 برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط