شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۶
تبلیغ کتاب در رسانه‌ها، خواننده عام را حرفه‌ای می‌کند

فتح‌الله بي‌نياز، ‌نويسنده گفت: حمایت رسانه‌های دیداری، شنیداری و مجازی از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌تواند موجب اشاعه فرهنگ کتابخوانی و خرید کتاب در طول سال شود.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، فتح‌الله بی‌نیاز، نویسنده و منتقد ادبی، در گفت‌وگو با ستاد خبری بیست‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با بیان این مطلب گفت: حمایت رسانه‌ها و نهادهای مرتبط با حوزه کتاب و کتابخوانی علاوه بر اشاعه فرهنگ کتابخوانی می‌تواند مردم را به سوی مطالعه کتاب‌های خوب بکشاند و خوانندگان عام را به خوانندگان حرفه‌ای تبدیل کند.
 
بی‌نیاز گردهمایی اندیشمندان، ناشران و نویسندگان ایرانی و خارجی در حوزه‌های مختلف، فلسفی، روانشناسی، جامعه‌شناسی و ادبیات را امکانی برای تعامل متقابل بین آن‌ها دانست و گفت: این گردهمایی‌ها می‌تواند به جهانی شدن ایران در عرصه ادبیات و دیگر آثار مکتوب منجر شود. 

نشر افراز چاپ دوم رمان «ترجیح‌بندی برای شاعران جوان» و چاپ دوم «درآمدی بر داستان‌نویسی و روایت شناسی » را از این نویسنده در نمایشگاه کتاب امسال عرضه می‌كند. 

بیست‏وسومین نمایشگاه بین‏المللی کتاب تهران 15 تا 25 اردیبهشت ماه سال جاری(89) در مصلای امام‏خمینی (ره) برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط