به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، حسينزادگان؛ مدير انتشارات ققنوس، درباره ميزان آگاهي مخاطبان از آثاري كه خريداري ميكنند، گفت: بيشتر مخاطبان ما آثار مورد نظرشان را ميشناسند و از اين حيث در نمايشگاه سراغ كارهاي جديدتر ميآيند.
وي در پاسخ به اين سوال كه آيا نحوه فروش و عرضه كتاب در نمايشگاه، با آگاهي دادن به بخشي از مخاطبان عامتر درباره محتواي كتاب صورت ميگيرد؟ توضيح داد: در برخي از بخشهاي اين غرفه به متقاضيان كتاب اطلاعات داده ميشود؛ اين درحالي است كه برخي از روزها با چنان ازدحامي از جمعيت مواجهيم كه فرصت اين كار دست نميدهد.
به گفته اين ناشر، كتابهاي تاريخي، ادبي، هنري و روانشناسي، آثار داستاني چون «ايام بيشوهري»، «رگ سرخي بر رگ بوم» و «آفتابپرست نازنين» در زمره پرفروشهاي نشر ققنوس به شمار ميآيند.
پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۰
نظر شما