چهارشنبه ۹ تیر ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۴
نشست «معرفی و رونمایی 10 مجموعه شعر جدید»

نشست «معرفی و رونمایی 10 مجموعه شعر جدید» که توسط انتشارات دفتر شعر جوان به تازگی منتشر شده‌اند دوشنبه(14 تیر) با حضور شاعران، منتقدان و علاقه‌مندان حوزه شعر در دفتر شعر جوان برگزار می‌شود.\

ریحان ریحانی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) درباره اسامی منتقدان حاضر در این نشست گفت: سیداحمد نادمی، علی مسعودی‌نیا و مریم جعفری‌آذرمانی منتقدان این نشست هستند و به معرفی و بررسی این دفترهای شعر می‌پردازند.

وی به عنوان مجموعه شعرهای جدید اشاره و تصریح کرد: «منهای جمع» سروده سیدمهدی موسوی، «گوشه‌ای در اصفهان» دومین مجموعه غزل جواد زهتاب و «مشتی سنگ میان سطرها» سروده هاجر فرهادی عنوان برخی از این مجموعه‌ها هستند.

ریحانی ادامه داد: «مرثیه‌ای برای گمگشتگی» سروده علیرضا لبش، «درآمدی بر چارچوب» سروده امیرحسین نیکزاد، دفتر شعر لیلا کردبچه با عنوان «صدایم را از پرنده‌های مرده پس بگیر» و «بلبل و بولدوزر عاشق» دفتر شعری از ابراهیم اکبری‌دیزگاه دیگر عنوان‌های دفتر شعرهای جدید انتشارات دفتر شعر جوان هستند.

وی افزود: همچنین سه عنوان «کتاب سال شعر جوان»، دربرگیرنده شعرهایی از شاعران برتر جایزه «کتاب سال شعر جوان» نیز در این فهرست قرار دارند.

نشست «معرفی و رونمایی 10 مجموعه شعر جدید» که توسط انتشارات دفتر شعر جوان به چاپ رسیده‌اند دوشنبه(14 تیر) از ساعت 17 تا 19 در محل دفتر شعر جوان واقع در خیابان شریعتی، خیابان شهید كلاهدوز(دولت)، نبش خیابان شهید نعمتی برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط