چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۳
مجموعه شعر چشامی معرفی می‌شود

پنجمین نشست «شعرخوانی» از دوره دوم این سلسله نشست‌‌ها عصر امروز (23 تیر) با حضور شاعران و علاقه‌مندان این حوزه در سرای اهل قلم برگزار می‌شود. در این جلسه مجموعه شعر عباس چشامی معرفی و بررسی می‌شود.\

سیداکبر میرجعفری، شاعر و دبیر دومین دوره سلسله نشست‌های «شعرخوانی» در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: تاکنون استقبال از نشست‌های «شعرخوانی» در حد مطلوب و رضایت‌بخشی بوده است و معمولا در هر نشست حدود 12 عضو ثابت شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: در هر نشست تعدادی شاعر میهمان نیز حضور دارند و در قالب‌های کلاسیک، سپید و نیمایی به قرائت سروده‌های خود می‌پردازند.

این شاعر از معرفی مجموعه‌ شعرهای جدید در نشست‌های «شعرخوانی» خبر داد و افزود: مجموعه شعرهای منتشر شده‌ای که در حوزه شعر تاثیرگذار بوده‌اند و یا جریانی را ایجاد کرده‌اند برای معرفی در این جلسات انتخاب می‌شوند. همچنین این دفترهای شعر باید به تازگی به چاپ رسیده باشند.

وی در پایان یادآور شد: مجموعه شعر «چقدر دیر رسیدم» سروده عباس چشامی در پنجمین نشست «شعرخوانی» معرفی و بررسی مي‌شود.

مجموعه شعر «بهار ادامه‌ پیراهن توست» سروده سهیل محمودی در نشست پیشین از سلسله نشست‌های «شعرخوانی» معرفی شد.

مجیدسعدآبادی، سیداحمدی نادمی و فریدون اکبری 14 از جمله شاعرانی هستند که در این نشست‌ها حضور دارند.

پنجمین نشست دوره دوم جلسات «شعرخوانی» سرای اهل قلم عصر امروز(16 تیر) از ساعت 16 و 30 دقیقه تا 18 و 30 دقیقه در سرای اهل قلم واقع در خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه‌نصیر، شماره 2 برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط