یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۱
کتاب «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند» بر پیشخان کتابفروشی‌ها نشست

خوزستان- نویسنده خوزستانی روایت یک روز زندگی مفهومی را با عنوان «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند» منتشر کرد.

مصطفی عظیمی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اهواز، با بیان اینکه روایت یک روز زندگی مفهومی را در کتاب چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند، به مخاطب عرضه کرده است، اظهار کرد: این کتاب که فضای روایی آن کم و بیش شباهت‌هایی با اثر قبلی (من نویسنده این کتاب نیستم) دارد، توسط انتشارات سیب‌کال در ۱۰۶ صفحه به چاپ رسیده است.

عظیمی فر با اشاره به موضوع کتاب چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند، بیان کرد: داستان اصلی این کتاب در مورد نویسنده‌ای است که تصمیم گرفته، یک روز از زندگی خود را تنها با دنیای درون خود و نگاه ژرف به محیط پیرامون و روزمرگی‌ها به پایان برساند.

نویسنده «هزار سال پس از پاییز» گفت: شخصیت اصلی در این کتاب کارهای روزمره چون غذا درست کردن، خرید، ورزش، تلویزیون تماشا کردن و… را مانند همه آدم‌ها به طور معمول انجام می‌دهد. اما تفاوت در این است که مدام در ذهن خود مفهومات، پندها و آموزهای مفیدی را از دل این کارها بیرون می‌کشد.

این نویسنده اندیمشکی افزود: مخاطب می‌تواند از سبک و مطالب کتاب اینگونه برداشت کند که نویسنده در تلاش است تا او را مجاب کند که ضمن ایجاد ارتباط و دوستی عمیق‌تر با خود، به سبک زندگی تحلیلی و مفهومی بیشتر و دقیق‌تر نگاه کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها