چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۶
آيين گشايش نمايشگاه استاني كتاب همدان آغاز شد

آيين گشايش نمايشگاه استاني كتاب همدان صبح امروز (22 تير) در محل دایمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي همدان و با حضور بهمن دری، معاون امور فرهنگي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي آغاز شد./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)،‌ در اين مراسم علاوه بر معاون امور فرهنگي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و جمعی از مدیران فرهنگی، برخی از مسوولان استان همدان  نیز حضور دارند.

نمايشگاه استاني همدان، نخستين ‌نمايشگاه كتابي است كه در سال‌جاري در استان‌هاي كشور برگزار مي‌شود.

آيين گشايش اين نمايشگاه فرهنگي از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه آغاز شده است و همزمان با مخابره این خبر در حال برگزاری است. این نمایشگاه تا ۲۸ تیر ماه ادامه خواهد داشت.

همچنين اين نمايشگاه در دو بخش فروش و نمايش کتاب و برنامه‌هاي جانبي و با حضور گسترده ناشران سراسر کشور و استان برگزار مي‌شود. 

برپايي سراي اهل قلم، برپايي نمايشگاه حجاب و عفاف، تجليل از نويسندگان زن، رونمايي از کتاب‌هاي استاني، برپايي ۶ جشن کتاب و جشن اعياد شعبانيه از ديگر برنامه‌هاي نمايشگاه سراسري کتاب در همدانند. 

به طور معمول در نمایشگاه‌های استانی کتاب، آثار با ۴۰درصد تخفیف به بازدیدکنندگان عرضه می‌شوند که نیمی از هزینه این تخفیف توسط ناشران و نیمه دیگر توسط معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تامین می‌شود.

اخبار تکمیلی از آیین گشایش این نمایشگاه متعاقبا منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط