پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۰
نوشادي: آمده‌ام تا تخصصي‌تر شويم

نشر «توپ» با مديريت بهزاد نوشادي و انتشار دو كتاب تخصصي از همين نويسنده، آغاز به‌ كار كرد._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) بهزاد نوشادي، نويسنده حوزه ورزش و تربيت بدني و مدير مسوول انتشارات تازه تاسيس «توپ» كه كتاب «استراتژي پيروزي در فوتبال» و «علم تمرين در فوتبال» را  به چاپ رسانده است، درباره هدف خود از وارد شدن به حوزه چاپ و نشر اظهار كرد: براي تشكيلاتي‌تر شدن و تخصصي‌تر شدن «علم تمرين ورزشي» به حوزه نشر وارد شده ام. 

نويسنده كتاب «بدنسازي مدرن در فوتبال حرفه‌اي» ادامه گفت: در حوزه‌هاي ديگر ورزشي مانند علم تمرين فوتبال و بدنسازي ناشران ديگر فعاليت‌هاي ارزشمندي انجام داده‌اند، اما من تلاش دارم به‌ صورت تخصصي به اين موضوع بپردازم.

وي كه در گام نخست، كتاب‌هاي «علم تمرين در فوتبال» و «استراتژي پيروزي در فوتبال» را با ترجمه خودش در نشر توپ منتشر كرده است، نسبت به چاپ آثار ديگر نويسندگان در اين نشر ابراز علاقه كرد، اما در عين حال گفت: اكنون براي انتشار آثار ديگران با مشكل مالي مواجه‌ام.

وي ابراز اميدواري كرد كه در آينده با برطرف شدن مشكلات مالي بتواند جز كتاب‌هاي خودش، آثار ساير نويسندگان و مترجمان ورزشي را نيز منتشر كند.

مترجم كتاب «برنامه‌ريزي براي قهرماني» كه قصد دارد در نمايشگاه كتاب سال 1391 هشت عنوان كتاب تخصصي ورزشي را عرضه كند، در ادامه گفت: قصد دارم در حوزه آمادگي جسماني خانم‌ها نيز كتابي را منتشر كنم. البته براي چاپ اين اثر به علت مصور بودن كتاب، به حمايت‌ كننده مالي نياز دارم.

عضو انجمن ملي قدرت و بدنسازي انگلستان، دليل پرداختن به حوزه بانوان را آسيب‌پذيري اين قشر از جامعه در برابر تمرينات غيرعلمي ارايه شده به آنان دانست و اظهار اميدواري كرد كه بتواند از طريق انتشارات «توپ» با بانوان مترجم حوزه ورزشي همكاري خوبي داشته باشد.

اين استاد دانشگاه، 300 دانشگاه ويژه تربيت‌ بدني و كتابخانه‌هاي آنها، وزارت ورزش و جوانان و كميته ملي المپيك و پاراالمپيك را منابع  ارزشمندي براي ارايه آثار ورزشي به اهالي ورزش دانست و اظهار كرد: اين مراكز مي‌توانند با خريداري آثار ورزشي و ارايه آنها به مربيان، ورزشكاران و ورزش‌دوستان، گام موثري را در ارتقاي سطح دانش ورزشي و ترويج كتابخواني بردارند.

مترجم كتاب موفقيت در مربيگري حرفه‌اي، كتاب‌هاي تخصصي ورزشي را مانند قطب‌نما براي مربيان دانست و افزود: مربي با مطالعه اين آثار مي‌تواند مسير درستي را براي هدايت و مربي‌گري بپيمايد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط