چهارشنبه ۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۸
«روز‌هاي زندگي» در آستانه انتشار

كتاب «روز‌هاي زندگي» از مجموعه «دوره‌ در‌هاي بسته» است كه در آن خاطرات دوران اسارت سعيد اسدي‌فر نوشته شده است. اين اثر به زودي از سوي انتشارات روايت فتح منتشر مي‌شود.-

سعيد اسدي‌فر در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، اظهار كرد: «روز‌هاي زندگي» شرحي بر حوادث و درگير‌هاي نيرو‌هاي ژاندارمري با گروهك‌هاي ضد انقلاب در سال‌هاي 1361 تا 1362 را دربر دارد.

وي با اشاره به اين‌كه اين كتاب خاطرات شخصي‌ام از دوران به اسارت درآمدن توسط گروهك‌هاي ضد انقلاب را بازگو مي‌كند، ادامه داد: در سال 1361 زماني كه فرمانده پايگاه روستاي احمدآباد در شهرستان بوكان بودم، طي عمليات‌هاي مشتركي به نام محرم با نيرو‌هاي سپاه پاسداران، كمين‌هاي نير‌وهاي ضد انقلاب را از بين برديم و در راه بازگشت توسط يكي از نير‌وهاي ضد انقلاب كه لباس مبدل به تن داشت زخمي شدم و به اسارت درآمدم.

اسدي‌فر افزود: كتاب «روز‌هاي زندگي» مروري بر جريان‌ها و مشكلات اسارت تا زمان آزادي‌ام به همراه 25 نفر ديگر دارد.

وي ادامه داد: نگارش كتاب به پيشنهاد انتشارات روايت فتح بود. پيش از اين كتابي با عنوان «گريانه» نوشتم. در اين كتاب خاطرات بسياري را آورده بودم كه از سوي ناشر حذف شد. در حالي كه مزيت كتاب به شرح تمام جزييات است.

اسدي‌فر در پايان گفت: بيان اين خاطرات شناخت جامع‌‌تري از فعاليت‌هاي گروهك‌هاي ضد انقلاب را در دوران جنگ تحميلي عراق عليه ايران، پيش روي مخاطب قرار مي‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها