دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۳
جمشيدي: رمان «سال گرگ» را پسنديدم

مصطفي جمشيدي كه جزو داوران چهارمين جشنواره داستان انقلاب بوده، رمان منتشر نشده «سال گرگ» اثر جواد افهمي را به عنوان بهترين اثر سال 90 معرفي مي‌كند. اين رمان انقلاب توسط موسسه فرهنگي شهرستان ادب به چاپ خواهد رسيد.-

جمشيدي در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) از حضورش در جمع داوران چهارمين جشنواره داستان انقلاب در سال 90 ياد كرد و گفت: من در اين جشنواره، رمان‌هاي چاپ نشده انقلاب را مطالعه و داوري كردم و رمان «سال‌ گرگ» نوشته جواد افهمي را پسنديدم.

وي با اشاره به استعداد نويسندگان شركت كننده در جشنواره داستان انقلاب گفت: زيبايي‌شناسي، اصلي است كه معمولاً در داستان‌نويسی رعايت نمي‌شود، اما در «سال گرگ» به خوبي به آن پرداخته شده است.

نويسنده رمان «بيداري» افزود: وقتي جنبه‌هاي زيبايي شناسي در داستان‌نويسي رعايت نشود، حاصل كار با متن سخنراني تفاوتي نخواهد داشت. نويسنده براي رسيدن به فلسفه زيبايي‌شناسي در ادبيات، بايد به بلوغ هنري برسد.

جواد افهمي به پاس نگارش رمان «سال گرگ» رتبه سوم چهارمين جشنواره داستان انقلاب در بخش بزرگسال را از آن خود كرد. اين اثر به همت موسسه فرهنگي شهرستان ادب منتشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط