سه‌شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۰
نقد «فلسفه اطلاعات» در زنجان

بیست و پنجمین جلسه گروه «کلیات عصر کتاب» زنجان، در نشست علمی «فلسفه اطلاعات» با حضور مدیرکل پژوهش و نوآوری نهاد کتابخانه‌هاي عمومي کشور برپا مي‌شود._

به گزارش خبرگزاري کتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومي اداره كل كتابخانه‌هاي عمومي استان زنجان، این نشست به معرفی، نقد و بررسی کتاب «فلسفه اطلاعات» نوشته محمد خندان برگزار خواهد داشت.

در این نشست علمی دکتر محمد خندان، نويسنده و مدیرکل پژوهش و نوآوری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و دکتر مهدی افضلی از استادان دانشگاه‌های زنجان، درباره فلسفه اطلاعات سخنرانی خواهند کرد. 

کتاب «فلسفه اطلاعات» در چهار فصل به موضوعات «سابقه تاريخ فلسفه اطلاعات از حيث تاثير بر آراي فلوريدي و کاپورو»، «آرا لوچيائو فلوريدي در حوزه فلسفه اطلاعات»، «رافائل کاپور» و «در حوزه فلسفه اطلاعات اشتراک‌ها و افتراق‌ها» مي‌پردازد.

اين کتاب 240 صفحه‌اي مي‌تواند راهنمايي براي دانستن چرايي و چگونگي انتشار اطلاعات در جامعه و علت گرايش مخاطب به دانستن اين اطلاعات به‌شمار ‌آيد. 

اين نشست شنبه (6 خردادماه) ساعت 17 با حضور کتابداران کتابخانه‌های عمومی، دانشگاهی و علاقه‌مندان به حوزه کتابداری و اطلاع‌رسانی در سالن اجتماعات کتابخانه عمومي «سهروردي» زنجان واقع در خیابان «سعدی وسط» برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط