سه‌شنبه ۲ بهمن ۱۳۸۶ - ۰۹:۰۷
آل پاچينو در نقش «سالوادور دالي» بازي مي كند

آل پاچينو بازيگر و كارگردان در فيلمي با اقتباس از كتاب "استلان لاري سنس "با نام " من و دالي: يك داستان خيالي "بازي خواهد كرد.فيلمنامه اين اثر را " جان سالواتي " و " نيكول " از كتاب " استان لاريسنس" اقتباس كرده و به زودي ساخت آن را آغاز خواهند كرد.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)،اين فيلم را" آندرو نيكول "كارگرداني خواهد كرد و تاكنون حضور " آل پاچينو " و " سيلوان مورفي " به عنوان بازيگر در اين فيلم قطعي شده است.

"استان لاريسنس" نويسنده بلژيكي در سال 1946 متولد شد و پس از يك دهه روزنامه نگاري در اين كتاب داستاني از نگاه شخصي خود به زندگي " سالوادور دالي " نقاش نامدار معاصر را روايت مي كند.

اين اولين اقتباس سينمايي از داستان هاي لاريسنس است كه "نيكول " كارگردان 41 ساله  نيوزلندي كه سابقه ساخت آثاري چون "ارباب جنگ " و " گاتاكا " را در كارنامه خود دارد، آن را خواهد ساخت ساخت. آل پاچينو نيز در اين فيلم در نقش  "دالي" بازي خواهد كرد. 

"ال پاچينو" تاكنون در آثاري همچون "سرپيكو"، "وكيل مدافع شيطان " و " سه گانه "پدر خوانده " اثر "كاپولا" بازي كرده است .اين بازيگر آمريكايي- ايتاليايي تاكنون هفت بار نامزد جايزه اسكار شده و يك بار هم اين جايزه را به دست آورده است.

او هم اكنون مشغول بازي در فيلمي به نام "قتل عادلانه" در كنار "رابرت دنيرو" است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط