یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۳
یک هزار جلد کتاب به کلاس اولی‌ها اهدا می‌شود

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بوئین‌زهرا در استان قزوین گفت: همزمان با شروع سال تحصیلی 1391 اداره کتابخانه‌های عمومی این شهرستان یک هزار جلد کتاب را به دانش‌آموزان کلاس اول ابتدایی اهدا می‌کند.-

علی بالائی پاکدهی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: هر سال اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بوئین‌زهرا با همکاری اداره آموزش و پرورش این شهرستان به دانش‌آموزان مقطع اول ابتدایی با هدف تشویق و ترغیب کودکان به کتاب و کتابخانه، تعدادی کتاب‌ اهدا می‌کند.

وی ادامه داد: همچنین در آیین بازگشایی مدارس دانش‌آموزان می‌توانند به‌صورت نیم‌بها به عضویت کتابخانه‌های عمومی این شهرستان درآیند.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بوئین‌زهرا درباره برپایی نمایشگاه موضوعی کتاب به‌ مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: در نظر داریم به‌ مناسبت هفته دفاع مقدس در کتابخانه‌ مرکزی این شهرستان نمایشگاه تازه‌های کتاب برپا کنیم. در این نمایشگاه حدود 550 عنوان کتاب ارایه خواهند شد.

وی افزود: در این کتابخانه نیز‌ نمایشگاه عکس را با موضوع دفاع مقدس برگزار می‌کنیم و می‌کوشیم تا در این هفته با مسوولان سپاه و نیروهای انتظامی هم دیدار کنیم.

وی با بیان این‌که هفته آینده جلسه نهضت مطالعه مفید و انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان بوئین‌زهرا با حضور فرماندار برگزار می‌شود، عنوان کرد: طی سال تحصیلی برخی معلمان خواستار برپایی کلاس در کتابخانه‌ها می‌شوند و ما هم با آنان همکاری می‌کنیم اما مشکل بزرگ کتابخانه‌های بوئین‌زهرا کمبود فضای فیزیکی و سالن اجتماعات است. این اداره می‌کوشد تا در جسله انجمن کتابخانه‌های عمومی اجرای «زنگ پژوهش» در محیط کتابخانه‌های بوئین‌زهرا به تصویب برساند.

هفته دفاع مقدس از 31 شهریورماه آغاز می‌شود و تا ششم مهرماه ادامه خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط