جمعه ۲۴ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۰
آبیک آماده برگزاری هفته کتاب می‌شود

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبیک در استان قزوین از رایزنی‌ و برنامه‌ریزی‌ برای برگزاری مطلوب هفته کتاب در این شهرستان خبر داد.-

محمدرضا آقااحمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: در نظر داریم همزمان با فرارسیدن هفته کتاب فرصتی را برای بازدید دانش‌آموزان از کتابخانه‌ها را فراهم کنیم. همچنین در این هفته محصلان مقاطع مختلف تحصیلی و کارمندان ادارات و خانواده‌شان می‌توانند به‌صورت رایگان عضو کتابخانه‌های شهرستان آبیک شوند.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبیک گفت: به‌ مناسبت بازگشایی مدارس از شهرداری این منطقه درخواست کرده‌ایم تا با هدف انجام تبلیغات کتابخانه‌ای در نقاط گوناگون شهر بیلبوردهای اختصاصی را در اختیارمان قرار دهد. البته به همین مناسبت نیز کتابخانه امام رضا(ع) دو شیفته خواهد شد و به خدمات اینترنتی هم مجهز می‌شود.

وی با بیان این‌که در کتابخانه‌های این شهرستان نمایشگاه تازه‌های کتاب با موضوع هفته دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی برپا می‌شوند، عنوان کرد: می‌کوشیم تا در انجمن کتابخانه‌های عمومی شهر «خاکعلی» برای احداث کتابخانه آن، به سرعت تصمیم‌گیری شود.

وی افزود: در نظر داریم در کمیته مطالعه مفید و انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبیک که در روزهای آینده برگزار می‌شود، زمین احداث کتابخانه مرکزی را از اداره شهرداری تحویل بگیریم. 

هفته کتاب از 24 تا 30 آبان ماه برپا می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط