سه‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۰
تصمیم ساخت کتابخانه تاکستان به هفته آینده موکول شد

تصمیم گیری درباره ساخت و کلنگ‌زنی کتابخانه مرکزی شهرستان تاکستان در استان قزوین به هفته آینده در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان موکول شد._

کلثوم میرزاحسینی، رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تاکستان، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: قرار بود دیروز(دوشنبه) جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان تاکستان با حضور فرماندار برگزار شود که این گونه نشد و درباره احداث کتابخانه مرکزی و کلنگ‌زنی آن تصمیمی گرفته نشد.

وی با بیان این‌که «امروز قصد بازدید از موقعیت جغرافیایی این زمین را دارم» ادامه داد: با بررسی نقشه جغرافیایی کتابخانه مرکزی تاکستان و اطلاع دقیق از نبود موانعی نظیر دکل برق، در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی که هفته آینده برگزار می‌شود، احداث آن را به تصویب می‌رسانیم. پس از این جلسه با حضور فرماندار تاکستان و اعضای انجمن کلنگ ساخت کتابخانه به‌زمین خواهد خورد.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تاکستان افزود: زمین کتابخانه مرکزی تاکستان یک هزار و 500 متر مساحت دارد و از سوی شهرداری و شورای شهر در قرار دادی به‌صورت 99 سال به این اداره واگذار و تاکنون برای احداث کتابخانه مرکزی تاکستان 700 میلیون ريال اعتبار تخصیص داده شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط