جمعه ۳۱ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۰
طرح شوراهای فرهنگی به کمک کتابخانه‌های البرز می‌آیند

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان البرز با یادآوری تدارک برنامه‌های متنوع کتاب و کتابخوانی در هفته کتاب امسال گفت: طرحی در قالب شوراهای فرهنگی در کتابخانه‌ها اجرا می‌‌شود و از میان اعضای علاقه‌مند، عده‌ای به عنوان شورای فرهنگی کتابخانه انتخاب خواهند شد._

رمضانعلی محسنی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) اظهار کرد:‌ اعضای این شورا کتابخانه‌ها را در معرفی کتاب‌های برتر و مفید، اجرای مسابقات کتابخوانی و برنامه‌های فرهنگی یاری می‌کنند.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای عضویت در شورای فرهنگی به کتابخانه محل سکونت خود مراجعه و ثبت‌نام کنند.

محسنی با بیان این‌که تشکیل این شورا یکی از برنامه‌های ویژه استان البرز در آستانه هفته کتاب است، گفت: طرح شورای فرهنگی کتابخانه‌ها برای نخستین بار به صورت آزمایشی در این استان اجرا خواهد شد.

وی اظهار کرد: هفته کتاب فرصت بسیار مناسبی برای توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

محسنی با تاکید بر اهمیت تدارک برنامه‌های متنوع در حوزه کتاب و کتابخوانی گفت: می‌توان با برنامه‌ریزی‌های هدفدار بر تعداد کتابخوان‌ها افزود و مطالعه مفید را در سطح جامعه توسعه داد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان البرز ادامه داد: در هفته کتاب امسال برنامه‌های متنوعی برای جوانان و کتاب دوستان استان البرز تدوین شده است و امیدواریم دستگاه‌های متولی در امر فرهنگ و فرهنگسازی نیز با همکاری در این بخش به کتابداران کمک کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها