یکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۱
«دانشنامه ورزش و تمرین» منتشر شد

«دانشنامه ورزش و تمرین» نوشته «پایل بیشل»، «جان تایلر» و «اندر سیبسون» رشته‌های ورزشی را در زمینه‌های روانشناختی، تجارت و جسمانی بررسی می‌کند. این کتاب توسط نورعلی خواجوند و زهرا درویش‌نژاد به فارسی برگردانده شده است.-

نورعلی خواجوند، یکی از مترجمان کتاب در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: «دانشنامه ورزش و تمرین» به عنوان یک کتاب پایه و مرجع در رشته‌های ورزشی کاربرد فراوانی دارد و مطالبی را از چگونگی نحوه‌ آمادگی جسمانی تا سابقه بازی‌های المپیک مطرح می‌کند. 

وی جامعیت و کاربردی بودن این کتاب را از اهداف ترجمه این اثر عنوان کرد و افزود: با توجه به محتویات و اطلاعات تخصصی موجود در این اثر و نیز نقد و بررسی رشته‌های ورزشی در حوزهای مختلف، این کتاب می‌تواند به عنوان یک منبع مرجع در بخش‌های آموزشی و پژوهشی مورد استفاده اهالی ورزش قرار گیرد.

مترجم کتاب «دانشنامه ورزش و تمرین» زهرا درویش‌نژاد را از دیگر مترجمان این کتاب معرفی کرد و افزود: این کتاب شامل 24 فصل است و در بخش‌های مختلف، حوزه‌های ورزشی را از جنبه‌های روانشناختی، تجارت و آمادگی جسمانی بررسی می‌کند. 

چاپ نخست کتاب «دانشنامه ورزش و تمرین» در 312 صفحه با شمارگان یک‌هزار نسخه و بهای 25 هزار تومان توسط انتشارات بامداد کتاب منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها