دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۰
برپايي دومین جشنواره کتاب کارمندان بیمه سلامت در اصفهان

مدیر روابط عمومی اداره کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان از برگزاری دومین جشنواره کتاب کارکنان بیمه سلامت این استان همزمان با هفته کتاب خبر داد.-

محسن منتظرالقائم در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: این جشنواره با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی و اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در میان کارمندان بیمه سلامت و همچنین افزایش علاقه‌مندی آنان به مطالعه پیش‌بینی شده است.

منتظرالقائم با بیان این‌که در این جشنواره از کارمندان کتابخوان این موسسه تجلیل می‌شود، گفت: هر سال مسابقه‌‌های کتابخوانی متنوعی در این اداره برگزار می‌شوند که تمام کارمندان را درگیر خود می‌کنند و این جشنواره فرصتی برای تجلیل از آنان به شمار می‌آید.

وی با بیان این‌که سال گذشته 20 نفر از کارمندان این اداره قدردانی شدند، اظهار کرد: همچنین از کارمندانی که در حوزه تالیف یا ترجمه کتاب در این اداره مشغول کارند نیز تجلیل خواهد شد.

منتظرالقائم به دیگر برنامه‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان در هفته کتاب نیز اشاره کرد و گفت: سومین همایش تحلیل از چهره‌های ماندگار نهضت مطالعه مفید، کلنگ‌زنی کتابخانه‌ در شهرستان‌ها مختلف و بهره‌برداری از کتابخانه‌های در حال ساخت، از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این هفته به شمار می‌آیند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط